فداکار: کار با تارتار خیلی سخت است/ وضعیت چمن ورزشگاه انزلی بدتر شده است

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال ملوان گفت: تارتار سرمربی بسیار قانونمند و سخت‌گیر و از لحاظ فنی خوب است.

سهیل فداکار در گفت‌وگو با ایرنا، درباره دیدار ملوان برابر تراکتور و تساوی بدون گل مقابل این تیم، اظهار داشت: بازی سنگینی بود. دو تیم در جدول شرایط خوبی داشتند و برای کسب سه امتیاز بازی نزدیکی داشتند. هر دو تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارند و محتاط بازی کردند. بازی کم موقعیتی بود اما می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم اگر از تک موقعیت خود استفاده کرده بودیم.

وی افزود: تراکتور نیز تیم بزرگ و پرمهره‌ای است و بازی با تیم چهارم جدول دشوار و سنگین بود. خداراشکر برابر این تیم خیلی خوب بازی کردیم و موقعیتی هم به تراکتور ندادیم. ما می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم.

مهاجم تیم فوتبال ملوان درباره دیدار با تیم آلومینیوم اراک در هفته پانزدهم لیگ برتر، یادآور شد: تیم آلومینیوم باکیفیت است و بازیکنان خوب، جوان و باانگیزه و مربیان باتجربه ای دارد. این تیم تاکنون نتایج خوبی کسب کرده و ما هم بازی سخت و مهمی مقابل آلومینیوم در اراک داریم.

وی درباره عملکرد ملوان از ابتدای فصل تاکنون خاطرنشان کرد: امسال ملوان نتایج خوبی کسب کرد و اگر مقداری خوش شانس بودیم تاکنون بهتر از این نتیجه می‌گرفتیم. اشتباهات داوری هم نقش مهمی در عدم کسب امتیاز ما داشت. ما هم باید باهوش‌تر عمل می‌کردیم تا توپ‌ها به گل تبدیل می‌شد.

فداکار ادامه داد: در دیدار برابر تیم شمس آذر قزوین صدرصد بازی صفر بر صفر بود و پنالتی ما را نگرفتند و در نهایت گل خوردیم. در پایان هم بازی را واگذار کردیم. در واقع داور به سود حریف سوت می‌زد.

وی تاکید کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با تیم‌های بالای جدول بجنگیم و در کورس موفقیت و پیروزی بمانیم و بتوانیم در پایان عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

مهاجم تیم ملوان با اشاره به اینکه کار با مهدی تارتار سخت است، عنوان کرد: تارتار سرمربی بسیار قانونمند و سخت‌گیر و از لحاظ فنی خوب است.

فداکار گفت: وضعیت چمن ورزشگاه انزلی بدتر شده است و دوست داریم با این شرایط کل بازی‌ها را خارج از خانه انجام دهیم اما متاسفانه رسیدگی نکردند. هرچند شرایط چمن نسبت به اوایل فصل بهتر شده اما باز هم وضعیت مطلوبی ندارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha