۶۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در اصفهان به بهره برداری رسید
عکس تزیینی است

اصفهان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: در شروع به کار دولت سیزدهم بالغ بر ‌۲۵۰ طرح نیمه تمام در نواحی مختلف استان موجود بود و از آن زمان تاکنون ۶۰ پروژه که بیشتر بین پنج تا ۱۵ سال بلاتکلیف بوده به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

جواد محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در مناطق کم برخوردار و محروم به ویژه در شهرستان‌های این استان در اولویت است.

وی افزود: افزایش زیرساخت ها و اماکن از جمله الزامات توسعه ورزش است لذا به این مهم و به ویژه تکمیل طرح های نیمه تمام توجه داریم.

محمدی گفت: توسعه فضاهای ورزشی در مناطق کم برخوردار و محروم راهکار مناسبی برای تشویق مردم به فعالیت های بدنی و بهبود وضعیت سلامتی است و از سوی دیگر نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان ادامه داد: تا روزهای باقی مانده تا پایان سال و به خصوص در دهه فجر طرح های متعدد در این منطقه تکمیل خواهد شد و به بهره برداری خواهید رسید.

وی افزود: تعداد ورزشکاران حاضر در مسابقات مطرح بین المللی و برای مثال بازی های آسیایی هانگژو و مدال آوری آنان نشان از ظرفیت بالای ورزشی در استان دارد و ما را به بهبود وضعیت زیرساخت های ورزشی ملزم می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان با اشاره به دستاوردهای استان در مدت اخیر گفت: حضور قابل توجه ورزشکاران در بازی های آسیایی و پاراآسیایی، دعوت ورزشکاران به اردوهای مختلف تیم ملی، بهبود وضعیت سرانه ورزشی و کسب مقام در جشنواره شهید رجایی در زمینه تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی اگرچه مسرت بخش است اما باید تلاش خود و موفقیت‌ها را افزایش دهیم.

به گزارش ایرنا، حدود ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و حدود یک هزار و ۹۰۰ باشگاه ورزشی بخش خصوصی در ۲ بخش بانوان و مردان در استان اصفهان مشغول فعالیت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha