۶ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85335391
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایستادگی ما مقابل قدرت های دنیا به برکت خون شهداست

همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: اگر نظام جمهوری اسلامی امروزه با اقتدار تمام در دنیا حرفی برای گفتن دارد و در مقابل قدرت‌های دنیا می ایستد به برکت استقامت و خون‌ مطهر شهدا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله شعبانی موثقی روز چهارشنبه در همایش تکریم مادران و همسران شهدای شهرستان همدان اظهار کرد: خون پاک شهدا نظام جمهوری اسلامی ایران را در مقابل تمامی توطئه ها و دسیسه های دشمنان حفظ کرده است و تکریم مادران و همسران شهدا کمترین کاری است که می توانیم در مقابل شهدا انجام دهیم.

امام جمعه همدان افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران اگر عزتی دارد مرهون زحمات شما مادران شهدا و استقامت همسر شهیدی است که ۴۰ سال تنها زندگی می‌کند.

وی خطاب به مادران شهید گفت: شما دفاع مقدس را پیش بردید و امروز اگر جریان حماس مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی شجاعانه مقاومت می‌کند مدیون الگوسازی شما مادران شهید است.

ایستادگی ما مقابل قدرت های دنیا به برکت خون شهداست

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: بزرگی شخصیت شما ستودنی است و ما در برابر این عظمت احساس کوچکی می کنیم.

آیت الله شعبانی موثقی افزود: مادران بزرگوار شما در دامن پاک خود فرزندی تربیت کردید که باید ما را شفاعت کند، احسنت بر شما، تاریخ باید با افتخار از عظمت کار شما یاد کند.

وی ادامه داد: در استان همدان هشت هزار مادر، فرزندانی را تربیت کردند که امام خمینی(ره) فرمودند آرزویم این است که با این بسیجیان محشور شوم، این شهیدان نوجوان کجا رشد کردند که امام آرزو دارد وی را شفاعت کنند.

امام جمعه همدان گفت: برپایی این مجالس صوری است برای قدردانی مسولان از شما و طرف حساب شما خدا است که می فرماید فرزندان شما زنده اند و امروز حیات جامعه محصول زحمات شماست.

آیت الله شعبانی موثقی اظهار کرد: مسیری شما ادامه راه ام البنین است که چهار فرزندش در کربلا را برای زنده نگه داشتن نام امام حسین(ع) فدا کرد.

ایستادگی ما مقابل قدرت های دنیا به برکت خون شهداست

در پایان این همایش از مادران شهیدان سلیمانی، نادری، مختاران، مرادی و ملکی که فرزند و همسر آنها از شهدای والامقام استان همدان هستند تجلیل شد.

استان همدان هشت هزار شهید، ۱۸ هزار جانباز و یک هزار آزاده را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha