قفل توقف اجرای طرح‌های ورزشی در آمل چگونه شکسته شد؟

ساری-ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران سفر شهرستانی اخیر استاندار مازندران را سرشار از دستاوردهای خوب در حوزه ورزش آمل عنوان کرد و گفت : با دستورات اتخاذ شده بخشی از مشکلات سرمایه گذاران و فعالان حوزه ورزش شهرستان بعد از سالها برچیده شده است.

علی رجبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:‌ ساخت یک استخر و سالن بدنسازی شهر آمل به دلیل کاربری با مشکل مواجه بود که با مصوبه سفر استاندار و تبدیل کاربری به ورزشی و پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات این مسائل مرتفع شده است.

وی همچنین از بازگشایی سالن بدنسازی که به دلیل تخلفات اداری پلمب شد خبرداد و ادامه داد:‌با طرح این موضوع از سوی مدیریت سالن و درخواست از استاندار مازندران تعهد اخذ شد و این سالن به چرخه فعالیت بازگشت.

مدیر کل ورزش وجوانان مازندران گفت:‌همچنین در حوزه ساخت سالن ورزشی شهر آمل با رای و اجازه تخریب از سوی دادگاه این کار انجام شد و مقدمات ساخت سالن بزرگتر با امکانات و کاربری ورزشی فراهم شد.

وی از بازدید زمین فوتبال روستای "شهنه کلا"‌به عنوان بخش دیگری از برنامه ها در این خصوص اعلام کرد و گفت که ساخت رختکن با تخصیص پنج میلیارد ریال اعتبار وعده داده شد.

رجبی ادامه داد: با دستور استاندار مازندران مبنی بر درخواست بخش خصوصی برای ساخت یک استخردیگر شنا در شهر آمل مصوب شد تا اداره کل ورزش و جوانان مازندران پیگیری های تغییر کاربری از سازمان جهاد کشاورزی انجام دهد و مبلغ ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات محل ۴۰۲ و تبصره ۱۸ پرداخت شود.

قفل توقف اجرای طرح‌های ورزشی در آمل چگونه شکسته شد؟

وی ادامه داد: همچنین پیرو درخواست مسوولان شهر امامزاده عبدالله این شهرستان مبنی بر فنس کشی و ایجاد رختکن در زمین فوتبال منطقه نیز از محل اعتبارات فضای بازورزشی استان سه میلیارد ریال اعتبار در نظرگرفته شد.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از نیاز اعتباری ۱۵۰ میلیارد ریالی برای ساخت سالن صخره نوردی آمل خبر داد و گفت :‌با مصوبه این سفر یکصد میلیارد ریال اعتبار از منابع اعتبار دولتی و مابقی با جذب حمایت های خیران انجام می شود.

وی توضیح داد:‌سالن صخره نوردی آمل به عنوان یک سالن ویژه و خاص این رشته ورزشی در کشور به شمار می رود.

رجبی از تخصیص اعتبار۳۰ میلیارد ریالی برای بهسازی و نوسازی رختکن سالن پیامبر اعظم آمل خبرداد و گفت:همچنین با کمک خیران و هیات وزنه برداری سالن تخصصی این رشته ورزشی در روستای "دشت سر"‌احداث می شود.

وی در مجموع از اجرای ۴۱ عنوان برنامه ورزشی به نیت ۴۱ شهید واقعه ششم بهمن در آنع خبرداد.

به گزارش ایرنا، ‌ هجدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران پنجم دی ماه به شهرستان آمل برگزار شد و در این سفر که با همراهی ۸۰ مدیر ارشد شهرستانی و استانی انجام شد بررسی مشکلات مردم و واحدهای تولیدی صنعتی در دستور کار قرار گرفت. حضور مدیران در روستاهای آمل به خصوص مناطق کم برخوردار از جمله اهداف سفرهای شهرستانی استاندار مازندران است.

بازدید از شهرک صنعتی نمایشگاه داران اتومبیل، شهرک صنعتی جمشید آباد برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح زیر ساختی، حضور در جمع مردم روستای بلیران، دیدار با اقشار مختلف مردم، تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و در نهایت جلسه شورای اداری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی پایان بخش این سفر بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha