آمادگی نیروی دریایی برای میزبانی اردوهای دانشجویی «راهیان پیشرفت»

تهران- ایرنا- نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، آمادگی این نیرو را برای میزبانی از اردوهای دانشجویی «راهیان پیشرفت» اعلام کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نشست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با مشاور فرماندهی نیروی دریایی ارتش در رابطه با زمینه سازی برای امکان بازدید اردوهای راهیان پیشرفت از کارخانه‌ها و توانمندی‌های این نیرو با حضور ناخدا یکم علیرضا حامدی مشاور فرماندهی نیروی دریایی ارتش، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بادپا مدیر کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

در این نشست ناخدایکم حامدی با معرفی و تبیین ظرفیت های دریا محور و پیشرفت های ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه دریایی؛ آمادگی این نیرو را برای میزبانی از اردوهای «راهیان پیشرفت» در مقاصد پیشرفته این نیرو از قبیل زیردریایی، شناورهای سطحی، هواناوها و پشتیبانی هوایی اعلام کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم نیز ضمن تبیین برنامه های معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در زمینه کار ویژه «روایت پیشرفت» و فعالیت‌های انجام شده، این مسئله را به عنوان یکی از کار ویژه‌های اصلی و اولویت دار دولت معرفی کرد.

کلانتری با تاکید بر ضرورت نگاه تخصصی به موضوعات ملی، ایجاد رویکرد تخصصی به اردوهای راهیان پیشرفت را موضوعی حائز اهمیت عنوان کرد.

اردوهای راهیان پیشرفت با هدف آشنایی دانشجویان با دستاوردهای انقلاب اسلامی با بازدید از نهادها و دستگاه‌های مختلف و تاسیسات صنعتی و توسعه یافته براساس ضوابط و چارچوب‌های مشخص شده، برنامه ریزی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha