بیش از یک میلیون و ۱۹۲ هزار مسافر در اردبیل جابجا شدند

اردبیل- ایرنا- معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از جابجایی یک میلیون و ۱۹۲ هزار و ۵۴۷ مسافر توسط ناوگان جاده ای استان در ۹ ماه امسال خبر داد.

به گزارش ایرنا رضا شیرین زاده روز چهارشنبه در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان نمین با بیان اینکه در ۹ ماه پارسال یک میلیون و ۱۷۳ هزار مسافر در استان اردبیل جابجا شده بودند، گفت: امسال با ۲ درصد افزایش در مجموع یک میلیون و ۱۹۲ هزار و ۵۴۷ نفر مسافر در استان جابجا شدند.

وی افزود: در ۹ ماهه گذشته بیش از ۶۰۲ هزار مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس، ۴۹۴ هزار و ۱۶۷ مسافر با وسیله نقلیه سواری و ۹۵ هزار و ۹۳۱ مسافر نیز با وسیله نقلیه مینی بوس از استان جابجا شده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار کرد: در ۹ ماه سال جاری جابجایی مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

به گفته شیرین زاده، در مدت یاد شده ۶۹۰ هزار و ۵۵۵ مسافر از شهرستان اردبیل، پنج هزار و ۹۶۸ مسافر از شهرستان نیر،۹ هزار و ۶۲۹ مسافر از شهرستان نمین، سه هزار و۷۲۷ مسافر از شهرستان بیله سوار و بیش از ۹۲ هزار مسافر از شهرستان پارس آباد به مقاصد مختلف جابجا شده اند.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت بیش از ۱۰۸ هزار مسافر از شهرستان خلخال، پنج هزار و ۷۱۶ مسافر از شهرستان کوثر، ۶۶ هزار و ۹۹۳۳ مسافر از شهرستان گرمی، ۱۹۰ هزار و ۲۱۶ مسافر از شهرستان مشگین شهر، حدود سه هزار مسافر از شهرستان سرعین، بیش از سه هزار مسافر از شهرستان اصلاندوز و بیش از ۱۴ هزار مسافر نیز از سایر شهرستان های استان به مقاصد مختلف جابجا شده اند.

وی با اشاره به افزایش ۳۳ درصدی جابجایی مسافر در شهرستان نمین، اضافه کرد: در ۹ پارسال هفت هزار و ۲۴۰ مسافر در شهرستان نمین جابجا شده بودند که این رقم در مدت مشابه امسال به ۹ هزار و ۶۲۹ مسافر رسیده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به فعالیت هفت پایانه مسافربری در این استان ادامه داد: یکهزار و ۲۳۱ دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

شیرین زاده با اشاره به فعالیت ۶۲ شرکت مسافربری و خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل به مردم و مسافران، گفت: مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اولین فرصت وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha