۶ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۲۷
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85335719
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار بومهن: با کار جهادی دین خود را به خانواده شهدا ادا کنیم 

پردیس- ایرنا- شهردار بومهن گفت: شهدا و خانواده معزز آنها چشم و چراغ ما هستند و ما مکلف هستیم که با پاکدستی و کار جهادی دین خود را به آنها ادا کنیم.

عبدالله میرزایی چهارشنبه در حاشیه برگزاری آیین تقدیر از مادران و همسران شهدای شهر بومهن به خبرنگاران گفت: در سالروز وفات حضرت ام البنین «س» و میزبان ۲۰ نفر از مادران و همسران معزز شهدا بودیم.

وی ادامه داد: در مقابل فداکاری فرزندان شهید خود عهد بستیم تا با روحیه و کار جهادی برای آبادانی کشور تلاش کنیم.

شهردار بومهن: با کار جهادی دین خود را به خانواده شهدا ادا کنیم 

شهردار بومهن افزود: امروز امنیت، پیشرفت، عزت و افتخار این مرز و بوم مرهون مادران، فرزندان و همسران شهدای معزز ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است.

میرزایی ادامه داد: سالروز وفات حضرت ام البنین مادر ۴ شهید واقعه کربلا روز مبارکی است که روز تکریم از شیرزنان و دلاور زنان در تقویم کشور تعیین شده است.

وی با اشاره به برنامه های خود برای شهر بومهن توضیح داد: با توجه به ورود به فصل سرما در حوزه آسفالت و زیر سازی امکان فعالیت نداریم و ساماندهی آبهای سطحی ، زیبا سازی ، خدمات شهری و ارتقای سرانه فضای سبز و ورزشی را در دستور کار قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا این مراسم با مداحی و مرثیه خوانی واهدای لوح تقدیر به خانواده معزز شهدا در سالن اجتماعات شهرداری بومهن با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha