برگزاری ۳۰۰ برنامه دهه بصیرت در استان یزد

یزد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، ۳۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و بصیرتی در ۱۲ شهرستان استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام " محمدحسین متوسل " روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جلسات پرسش و پاسخ و بصیرتی برای اقشار مردم با حضور کارشناسان سیاسی و فرهنگی در مراکز مختلف به خصوص مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تولید محتوای فرهنگی و بصیرتی در خصوص دهه بصیرت و انتشار آن در فضای مجازی و رسانه‌های گروهی و برپایی نمایشگاه‌های عکس و کتاب از دیگر برنامه‌هایی است که در این دهه انجام می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در روز شنبه نهم دی ماه جاری مراسمی از ساعت ۷:۳۰ صبح نیز ویژه برنامه ای به مناسبت سالروز نهم دی با سخنرانی و مداحی در مسجد روضه محمدیه ( حظیره ) با حضور اقشار مختلف برگزار می‌شود.

متوسل بیان کرد: علاوه بر برنامه های دهه بصیرت، ویژه برنامه‌هایی برای بزرگداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید سلیمانی در ۱۲ دی و همچنین بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی در ۱۳ دی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، حماسه ۹ دی‌ماه ملت قهرمان ایران در سال ۱۳۸۸ در لبیک به‌ فرمان مقام معظم رهبری در تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی شکل گرفت و این روز ماندگار و تاریخی در تقویم با عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha