رییس شورای تبلیغات اسلامی یزد: بصیرت ملت ایران در حوادث اخیر موجب شکست دشمن شد

یزد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ملت ایران در حوادث اخیر کشور در قبال حرکات دشمنان و منافقان بار دیگر بصیرت خود را نشان داد و توطئه استکبار خنثی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمد حسین متوسل سه‌شنبه شب در جمع مسئولان یزد افزود: هوشیاری و بصیرت آحاد مردم به رغم توطئه گسترده دشمنان در جنگ روانی و ترکیبی اخیر، موجب شکست استکبارجهانی و حامیان آنها شد.

وی با بیان اینکه باید مردم و مسئولان در کنار رسانه‌های گروهی بیش از قبل به مقوله جهاد تبیین بپردازند ادامه داد: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به نحو مناسب جزو ضروریات حال کشور است و همه در قبال آن مسئولیت دینی، ملی و انقلابی دارند.

این مسئول در ادامه به اهمیت گرامیداشت حماسه نهم دی و روز میثاق امت با ولایت اشاره کرد و گفت: این روز همراه با ۱۲ دی سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان و ۱۳ دی سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و سالروز ارتحال آیت الله مصباح اهمیت فراوان دارد.

حجت‌الاسلام متوسل اظهار کرد: مراسم یوم الله ۹ دی به دو بخش شور و همچنین شعورآفرینی تقسیم می‌شود که شورآفرینی شامل حضور باشکوه مردم در مراسم‌ها و فضاسازی و نصب بنر و پرچم است و باید تمامی برنامه‌ها حماسی و دشمن شکن برگزار شود.

وی با بیان اینکه در زمینه شعورآفرینی هم جلسات تبیینی مرتبط با این ایام برگزار خواهد شد افزود: ستاد ۹ دی از کمیته‌های مختلف تشکیل شده و قرار شد برنامه‌های فرهنگی و هنری تبیینی و فضاسازی با همکاری سایر اعضا تهیه و در نشست آینده نهایی شود.

همچنین سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به اهمیت برنامه‌ریزی و همکاری اقشار مختلف مردم و همراهی مسئولان در گرامیداشت حماسه نهم دی در استان اشاره کرد و گفت: باید این روز امسال شایسته و حماسی برگزار شود.

در ادامه نمایندگان برخی از ادارات و نهادهای فرهنگی و تبلیغی به طرح دیدگاه‌های مختلف خود در خصوص برگزاری مناسبت‌های ماه دی به خصوص نهم دی اشاره و بهره‌گیری از فضای مجازی و برپایی جلسات بصیرتی و معرفتی را برای همه مردم و جوانان خواستار شدند.

خلق حماسه ۹ دی‌ماه ملت قهرمان ایران در سال ۱۳۸۸ در لبیک به‌فرمان مقام معظم رهبری در تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب شکل گرفت.

روز ۹ دی در تقویم با عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha