روزانه ۲۳۰ میلیارد ریال برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی یزد هزینه می‌شود+ فیلم

یزد- ایرنا- مدیرکل تامین اجتماعی یزد تعداد افراد تحت پوشش این اداره کل در استان را یک میلیون و ۶۸ هزار نفر بیان کرد و گفت: روزانه بطور متوسط ۲۳۰ میلیارد ریال برای این تعداد در استان هزینه می‌شود.

"محمدعلی میرزایی" روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در سالجاری مجموعا در قالب تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت ۴۲ هزارو ۷۳۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و سرموقع به بیمه شدگان تحت پوشش پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: در سالجاری ۹۱۰ میلیارد ریال در قالب تعهدات کوتاه مدت سازمان شامل حمایتهای درمانی، پرداخت مقرری بیمه بیکاری و پرداخت کمک هزینه ازدواج و غیره به جامعه هدف زیر پوشش تأمین اجتماعی این استان پرداخت شده است.

میرزایی تصریح کرد: همچنین ۴۰ هزارو ۹۵۰ میلیارد ریال هم در قالب تعهدات بلند مدت شامل پرداخت مستمری بازنشستگی، از کار افتادگی و مستمری بازماندگان به بیمه شدگان پرداخت شد.

مدیرکل تامین اجتماعی یزد خاطرنشان کرد: همچنین از مبلغ یاد شده ۸۷۰ میلیارد ریال هم به ۲ هزار و ۱۷۰ مقرری بگیر بیمه بیکاری در این مدت پرداخت شده است.

میرزایی به طرح فراگیر بیمه خانوار ایرانی، زنان خانه دار و دانشحویان اشاره کرد و گفت: این فرصتی مناسب برای افراد ۱۸ تا ۵۰ سال است که با پرداخت بیمه با درصدهای مختلف مشمول بازنشستگی و دریافت مستمری شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی یزد خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی خدمات زیادی به افراد تحت پوشش خود ارائه می کند و نیاز است که مسوولان به این سازمان توجه بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۸۵ درصد جمعیت این استان از خدمات تامین اجتماعی بهره‌مند هستند، گفت: از جمعیت یک میلیون و ۲۸۹ هزار نفری استان، یک میلیون و ۶۸ هزار نفر زیرپوشش این اداره کل هستند و استان به لحاظ ضریب پوشش بیمه‌ای مقام نخست کشور را دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی یزد تصریح کرد: اکنون تامین اجتماعی استان در قالب ۱۶ شعبه، پنج کارگزاری و هشت شعبه اقماری در استان فعالیت دارد و ۲۶ هزار و ۵۰۰ کارگاه‎ در استان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

مدیر کل تامین اجتماعی یزد خاطرنشان کرد: استان به لحاظ ضریب پوشش بیمه‌ای مقام نخست کشور را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha