امام جمعه بهاباد یزد: ۹ دی روز پیوند با ولایت و رسوایی فتنه‌گران است

یزد- ایرنا - امام جمعه بهاباد یزد با بیان اینکه ملت ایران در ۹ دی، یک فتنه هشت ماهه که از سوی دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکل گرفته بود را خنثی و با حمایت قاطع از ولایت فقیه، نقشه‌های بدخواهان نظام را بی‌اثر کردند گفت: ۹ دی، روز پیوند با ولایت، رهبری و حمایت از نظام اسلامی و رسوا شدن فتنه گران است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام "علی اکبر ابراهیمی بشکانی" روز پنجشنبه در نشست هماهنگی برنامه های دهه بصیرت حماسه نهم دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: ۹ دی روزی بود که دشمنان میخواستند یک سنت باطلی را در ایران پایه گذاری کنند که نقشه های دشمنان نقشه بر آب شد.

وی اظهار کرد: دشمنان همواره به اشکال مختلف در صدد ضربه زدن به انقلابِ برخاسته از متن مردم بوده اند ولی هوشیاری، ولایت مداری و وحدت همه اقشار مردم در کنار اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران، ناامیدی را در اردوگاه دشمنان ایجاد کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد برهرچه با شکوهتر شدن برنامه های نهم دی ودهه بصیرت تاکید کرد وافزود : ۹ دی ماه روزی است که حماسه حضور، حول ولایت به تصویر کشیده و تجلی خشم الهی علیه فتنه و فتنه گر محقق شد.

بشکانی از عموم مردم فهیم و بابصیرت شهرستان بهاباد خواست در برنامه های گرامی داشت دهه بصیرت شرکت کنند و گفت : یوم الله نهم دی روز میثاق امت با امامت است که حماسه حضور اقشار مختلف مردم به منصه ظهور رسید.

فرماندار بهاباد هم با بیان اینکه مردم در ۹ دی نشان دادند که تا پای جان در رکاب ولایت فقیه می مانند افزود: یوم الله ۹دی در تاریخ ایران ماندگار است و باید همچنان ماندگار باقی بماند.

علیرضا تیموری گفت : روز نهم دی باید زنده نگه داشته شود و نسل جوان ما با این تاریخ آشنا شوند چرا که طبیعتا چنین صحنه هایی در تاریخ انقلاب تکرار خواهد شد و برای عبور از این فتنه های کور نیازمند بصیرت و ولایتمداری و حرکت در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha