۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85336337
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نظارت بر عملکرد تحویل شیر خشک در داروخانه های شهریار

شهریار - ایرنا - رئیس اداره بیمه سلامت شهریار گفت : بر عملکرد تحویل شیر خشک در داروخانه های شهریار نظارت می شود .

به‌ گزارش ایرنا، مهدی فرح پور روز پنجشنبه عنوان کرد: از چند هفته قبل فرایند ثبت فروش شیرخشک در سامانه TTAC وزارت بهداشت با محوریت پرداخت سازمان بیمه سلامت از چالش های جدید داروخانه های طرف قرارداد می باشد که در طی چند روز گذشته تماس ها ی زیادی مبنی بر اظهار نگرانی در خصوص دریافت مطالبات و ... علیرغم اطلاع رسانی به هنگام ، واصل گردیده است . با توجه به اهمیت موضوع نسبت به بازدید از چند داروخانه اقدام گردید.

وی افزود : با عنایت به مصوبات جلسه ستاد تدابیر ویژه مورخ ۲۷‏/۸‏/۱۴۰۲ ابلاغی از سوی معاون محترم وزیر و ریاست سازمان غذا و دارو به اطلاع می رساند، مقررگردیده است، سازمان بیمه سلامت ایران مجری پرداخت مابه التفاوت ارزی شیرخشک های معمولی به داروخانه ها برای کلیه مراجعه کنندگان واجد شرایط بر اساس ضوابط تعیین شده باشد. در این رابطه تا زمان راه اندازی بستر فروش شیر خشک در سامانه های الکترونیک سازمان بیمه سلامت،استعلام شناسه رهگیری در سامانه تی تک مبنای پرداخت مابه التفاوت ارزی شیر خشک های معمولی می باشد.

رئیس اداره بیمه سلامت شهریار اعلام کرد ، مسوولین محترم فنی داروخانه ها ضمن عدم نگرانی از پرداخت مطالبات این موضوع ، از ایشان خواست از دریافت مابه التفاوت ارزی پرداختی بیمه سلامت از مصرف کنندگان (مطابق با مندرجات پیام دریافتی از سامانه تی تک) خودداری نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha