مدیر کل بنیاد شهید شهرستانهای تهران: جریان انقلاب به برکت خون شهیدان ادامه دارد

شهرری - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در اجتماع هزار نفری مادران، همسران و دختران شهدا گفت: جریان انقلاب به برکت خون شهیدان با عزت و اقتدار ادامه دارد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستانهای استان تهران، عباسعلی رضایی در اجتماع یکهزار نفری مادران و همسران شهدا که به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) در سپاه حضرت سید الشهدا استان تهران برگزار شد،اظهار داشت: تاریخ پر فراز و نشیب کشور در طول نیم قرن گذشته شاهد حوادث و اتفاقاتی بود که در رقم خوردن آن مردمان بسیاری تأثیرگذار بودند و در این بین تاریخ هشت ساله دوران دفاع مقدس و در ادامه حضور فرزندان این ملت در جبهه‌های مقاومت برای مبارزه با تکفیر از این دست از اتفاقات است.

مدیر کل بنیاد شهید شهرستانهای تهران: جریان انقلاب به برکت خون شهیدان ادامه دارد

وی افزود: تاریخ این کشور، شاهد گویایی بر حضور همه‌جانبه و فعالانه زنان مسلمان ایرانی در صحنه‌های گوناگون دفاعی، رزمی، سیاسی و اجتماعی بوده است که نقش شما مادران و همسران گرامی شهدا در خلق این حماسه‌های بزرگ فراموش نشدنی است.
رضایی اظهار داشت: در دورانی که کشور ما تحت شدیدترین حملات توسط دشمن قرار گرفته بود، مادران و همسران شهدا در راه آرمان و عقیده خویش از عواطف و احساسات خود چشم‌پوشی کردند و در دفاع مقدس، نقشی ریشه‌دار و ارزشمند داشته‌اند و با پیروی از مکتب عاشورا حماسه‌های فراموش نشدنی آفریدند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با بیان ویژگی‌های شخصیتی حضرت‌ام البنین (س)، امام‌شناسی و وفاداری آن حضرت به ولایت را از مهمترین این ویژگی‌ها برشمرد و ادامه داد: در واقعه عظیم عاشور، اوج ولایتمداری حضرت‌ام البنین (س) در شهادت فرزندانشان در مسیر ولایت و حق برای همیشه ماندگار شد و امروز شما مادران شهدا نیز با بدرقه فرزندانتان برای اسلام و ولایت، نام خود را جاودانه کردید.

مدیر کل بنیاد شهید شهرستانهای تهران: جریان انقلاب به برکت خون شهیدان ادامه دارد


این مسئول یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان و صبر و استقامت شما خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با عزت و اقتدار در جریان است.

بر اساس این گزارش عطر پیکر شهید گمنام عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه، محفلی شهدایی و معنویی این مراسم را دوچندان کرد و پیکر این شهید خوشنام گمنام دوران دفاع مقدس با بدرقه مادران شهدا تشییع شد.

شعرخوانی گروه هنری نینوا، مدیحه سرایی و تجلیل از مادران شهدا از جمله برنامه های این مراسم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha