سوخت‌رسانی و تامین انرژی واحدهای تولیدی استان همدان تقویت شد

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: با توجه به آغاز فصل زمستان و پیش‌بینی سردی هوا، سوخت‌رسانی و تامین انرژی مورد نیاز واحدهای تولیدی استان تقویت شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز پنجشنبه در کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی افزود: در راستای شعار سال و مطابق با فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکید رییس‌جمهور محترم برای حمایت از تولید، سوخت‌رسانی و تامین انرژی واحدهای تولیدی در فصل سرما تقویت می‌شود.

وی اظهار کرد: در زمستان سال گذشته با همراهی مردم شریف استان، مدیریت خوبی در تامین انرژی صورت گرفت و قطعی گاز نداشتیم و امسال نیز با همکاری مردم و رعایت الگوی مصرف بهینه، انرژی و سوخت جایگزین مورد نیاز تأمین خواهد شد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: برای شهروندانی که همراهی مناسبی دارند و الگوی مصرف بهینه را رعایت می‌کنند، طرح های تشویقی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: فرهنگ‌سازی مصرف بهینه‌ی انرژی همراه با اطلاع‌رسانی طرح‌های تشویقی توسط صدا وسیما و رسانه‌ها در قالب‌های مختلف در سطح استان مورد تاکید است.

استاندار همدان گفت: هوای ادارات و دستگاه‌های دولتی بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد بطور جد پیگیری شود.

وی تاکید کرد: سیستم گرمایش در ادارات یک‌ساعت پیش از پایان ساعت اداری خاموش می‌شود و دمای ساختمان‌های ادارات و نهادها به صورت مداوم و مستمر ارزیابی شده و مورد کنترل قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha