بادامکی : بازیکنان سپاهان چطور حالا غیر مجاز شدند؟/ نمی‌گذارند خوشبین باشیم

تهران- ایرنا- معاون ورزشی پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان سپاهان غیر قانونی بودند چطور بازی کردند و حالا چطور غیر مجاز شدند.

به گزارش ایرنا، حسین بادامکی در خصوص دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران اظهر داشت : بازی خوبی بود. مهم سه امتیاز بازی بود که به دست آوردیم تا بتوانیم شرایط را برای خود در جدول بهتر کنیم. تیم رفته رفته وضعیت و شکل بهتری به خود میگیرد و امیدوارم شرایط بهتر شود.

وی افزود : طبیعی است فشردگی بازی‌ها روی عملکرد بازیکنان اثر می‌گذارد. ما هر ٣ روز یکبار بازی داریم و تحت فشار هستیم. همین موضوع باعث می‌شود تا بازیکنان در موقعیت‌های حساس نتوانند تصمیم مناسبی بگیرند و تمرکز نداشته باشند. نساجی نیز با تغیبراتی که داشته است شوک خوبی به این تیم وارد شده و روند مثبتی داشتند و نمایش خوبی برابر ما داشتند که این موضوع کار را برای ما سخت کرد.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد رای کمیته استیناف گفت: در پرونده تیم ما به سرعت تصمیم گیری شد و رای را صادر کردند. رای کمیته استیناف آمد اما رای باشگاه استقلال بعد ما صادر شد. ما سعی می‌کنیم خوشبین باشیم اما دوستان نمی‌گذارند. باید همه را به یک چشم دید و همه در برابر قانون یکسان باشند . سپاهان از اول فصل دارد با همین بازیکنان بازی می‌کند و حالا رو قبل بازی می‌گویند حق استفاده از آنها را ندارند. اگر این بازیکنان غیر قانونی بودند چطور بازی کردند و حالا چطور غیر مجاز شدند. باید فکر و تدبیری درستی در این باره کرد و تصمیم بهتری گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha