شهید گمنام همسایه ساکنان فردوس تهران شد+ فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - اهالی منطقه فردوس تهران یک همسایه بزرگوار به خود دیدند و این همسایه کسی نبود جز شهید گمنامی که در جنگ هشت ساله و دفاع مقدس برای حفظ نام وطن جانثاری کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در صبح زمستانی جمعه هشتم دی ماه ۱۴۰۲ منطقه فردوس غرب حال و هوای خاصی داشت و ساکنان این محله آماده استقبال از همسایه جدید خود شده بودند.

همسایه جدید جوانی است که در سن ۱۸ سالگی در منطقه مجنون به فیض شهادت نائل آمده بود.

در حاشیه خیابان‌ها تصاویری از شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین تجهیزاتی که شهدا در این جنگ استفاده می‌کردند مقابل چشمان اهالی بلوار فردوس خودنمایی می‌کند همچنین در جای جای این منطقه سربندهایی به نام شهدا خودنمایی می‌کند.

شهید گمنام همسایه ساکنان فردوس تهران شد+ فیلم

قرار استقبال از همسایه فردوس مسجد قمر بنی هاشم (ع) بود که سیل خروشان این منطقه غربی تهران گرد این مسجد آمده بودند و با گل و اسپند و همچنین اشک و ماتم از این همسایه جدید استقبال کردند.

در گوشه‌ای از محل استقبال این شهید، پدری را دیدم که تصویر ۲ جوان برومندش را در دست گرفته و برای استقبال از همرزمانش آمده بود.

آری این پدر ۲ شهید بود که در سال ۶۵ در مناطق جنوبی تهران در فاصله کمتر از یک سال داغ ۲ جوان دیده بود.

شهید گمنام همسایه ساکنان فردوس تهران شد+ فیلم

وی افزود: دیدن تصاویر، برگزاری شهدا و همچنین استقبال شهدا نه تنها به من پدر شهید بلکه به همه مردم آرامش می دهد و افتخار می کنم که راه شهدا همچنان ادامه دارد.

این پدر شهید ادامه می دهد: خون شهدا این کشور را بیمه کرده و قدردان این ملت بروند ایران اسلامی هستیم همچنین یاد حاج قاسم و سید رضی که روز گذشته با سیل خروشان ملت استقبال و تشییع شد قدردانی می کنم.

همچنین یکی دیگر از شهروندان منطقه فردوس نیز به خبرنگار ایرنا گفت: از روزها قبل خود را آماده از استقبال این شهید گمنام کرده بودیم.

وجود این شهدا موجب خیر و برکت این شهر و کشور است و خوشحالیم این شهید در منطقه ما برای همیشه حضور خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، با استقبال پرشور مردم منطقه پنج تهران مراسم استقبال و تشییع این شهید گمنام برگزار و پیکر این شهید در بوستان گلدشت این منطقه غربی تهران برای همیشه آرام گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha