۸ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱
کد خبر: 85337004
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

واژگونی شبانگاهی خودرو در خیابان‌های شیراز یک کشته داشت

شیراز-ایرنا-رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: واژگونی پژو ۴۰۵ بامداد امروز جمعه هشتم دی ۱۴۰۲ در بلوار ابوذر غفاری شیراز یک مصدوم و یک کشته به همراه داشت.

هادی عیدی پور جمعه در این باره به ایرنا گفت: بامداد امروز هشتم دی ماه ساعت ۳:۵۸ طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳ ماذون قشقایی به همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه در بلوار ابوذر غفاری اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج و سپس واژگون شد.

واژگونی شبانگاهی خودرو در خیابان‌های شیراز یک کشته داشت

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: بر اثر این حادثه راننده و سرنشین خودرو سواری ۴۰۵ داخل خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، آن ها را از خودرو خارج کردند.

وی اظهار کرد: در این حادثه راننده خودرو سواری ۴۰۵ فوت کرد و یک نفر از سرنشینان نیز به شدت مصدوم که توسط نیروهای امدادی تحویل عوامل اورژانس شد.

عیدی پور تصریح کرد: آتش نشانان پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل از آتش سوزی احتمالی با توجه به نشت بنزین از خودرو، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha