۸ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 85337084
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پخش «به روایت سید رضی» از تلویزیون

۸ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷
کد خبر: 85337084
پخش «به روایت سید رضی» از تلویزیون

تهران - ایرنا - مستند مصاحبه «به روایت سید رضی» امروز جمعه هشتم دی بعد از خبر ساعت ۱۶ برای نخستین بار از شبکه خبر روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی خانه مستند، مستند مصاحبه «به روایت سید رضی» مصاحبه ۳۶ دقیقه‌ای شهید سید رضی موسوی درباره خصوصیات اخلاقی شهید قاسم سلیمانی، نحوه مدیریت میدان نبرد در سوریه و عراق، تعامل با محور مقاومت و سفر منجر به شهادت وی به سوریه و عراق و برخی خاطرات ناب از شهید سلیمانی را بازگو می‌کند.

«به روایت سید رضی» به کارگردانی مصطفی شوقی محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است و در خانه مستند تولید شده که برای نخستین بار از تلویزیون پخش می‌شود.

سردار سیدرضی موسوی از مستشاران باسابقه سپاه دوشنبه- چهارم دی ماه- در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید. وی از مستشاران قدیمی نیروی قدس سپاه در سوریه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت.

پیکر این شهید پیش از انتقال به ایران در شهر نجف اشرف و در بارگاه ملکوتی حضرت علی(ع) تشییع شد.

پس از انتقال پیکر سردار موسوی به کشور، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی هفتم دی ماه با حضور در کنار پیکر وی و قرائت فاتحه، بر پیکر آن شهید سرافراز نماز اقامه کردند. رهبر انقلاب با تسلیت به خانواده شهید و قدردانی از جهاد خستگی ناپذیر شهید موسوی برای این شهید همنشینی با اوصیاء و اولیای الهی و علو درجات مسئلت کردند.

سپس آیین تشییع پیکر مطهر سردار موسوی با حضور خیل عظیم و پرشور مردم همیشه در صحنه، غیور و شهیدپرور در میدان آیینی امام حسین(ع) تهران برگزار شد و پیکر این شهید در امامزاده صالح (ع) تجریش به خاک سپرده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha