۶۶۰۰ واحد مسکونی در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: فردا همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی ۶۶۰۰ واحد مسکن در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا محبوب حیدری روز جمعه در جلسه هماهنگی سفر وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه به استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه روز شنبه نهم دی ماه در سفر به اردبیل ضمن بازدید از پروژه های در حال احداث نهضت ملی مسکن در سایت شهرک شهید سلیمانی، ۶۶۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی را به صورت همزمان افتتاح خواهد کرد.

وی افزود: این واحدها با زیربنای۵۹۰هزار و ۸۶۰ مترمربع و قیمت تمام شده ۵۲ هزار و ۷۱۱ میلیارد ریال در قالب های طرح ملی مسکن، بافت های فرسوده، خودمالکی و مسکن های روستایی افتتاح و تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه گفت: از این تعداد ۷۵۲ واحد مسکونی شهری و تعدادپنج هزار و ۸۴۷ واحد مسکونی روستایی در استان اردبیل به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: از این تعداد ۲۱۰ واحد مسکونی متعلق به پروژه شهید پیران واقع در شهرک اندیشه ۲ اردبیل، تعداد ۱۵۰ واحد مسکونی متعلق به پروژه شهید پاریاب واقع در خیابان داروپخش اردبیل، تعداد ۱۳۰ واحد مسکونی بصورت خودمالکی در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و تعداد ۲۶۲ واحد مسکونی در بافت های فرسوده و سکونتگاههای غیر رسمی توسط خود متقاضیان و با مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل احداث شده است.

به گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل در این سفر معاون مسکن و ساختمان ، مدیر عامل بازآفرینی شهری ایران ، مدیر عامل شرکت راه آهن ، معاون شهرسازی و معماری و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن و رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزیر راه و شهرسازی را همراهی خواهند کرد.

دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، شرکت در شورای مسکن استان و بازدید از ایستگاه راه آهن اردبیل – میانه از دیگر برنامه های سفر یک روزه مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به اردبیل خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha