۹ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبر: 85337694
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهالی شرق کرمان ندای وحدت حول محور ولایت سردادند

کرمان-ایرنا- مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه که پیوند ماندگار امت با ولایت را تداعی می‌کند بم و دیگر شهرستان های شرقی استان کرمان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و فریاد اقتدار ایران برگزار شد.

به گزارش ایرنا، اجتماع مختلف مردمی در شهرستان های شرقی استان برگزار و مناسبت نهم دی که به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت خوانده می شود، گرامی داشته شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان کرمان در اجتماع مردم بم در محل مسجد جامع این شهر به این مناسبت گفت: دشمن در سایه فتنه می‌خواهد مبارزه جدی با ستون های انقلاب داشته باشد که ستون اصلی انقلاب، ولایت فقیه است.

حجت الاسلام مهدی عرب‌پور در این مراسم با عنوان وحدت، ایستادگی و اقتدار کشور اظهارداشت: فتنه ها در طول تاریخ از حادثه کربلا و عاشورا تا حال حاضر همیشه وجود داشته اند.

اهالی شرق کرمان ندای وحدت حول محور ولایت سردادند

دشمن به دنبال ناامن کردن فضای عمومی جامعه است

امام جمعه موقت کرمان اضافه کرد: دشمن در فتنه به دنبال ناامن کردن فضای عمومی جامعه است زیرا امنیت بالاترین مساله و نعمت است.

وی توضیح داد: دشمن در سایه فتنه قصد دارد مرزشکنی، مقدسات را لگدکوب کند و زیرسوال ببرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان کرمان گفت:دشمن به دنبال نابودی انقلاب است و سه ضلع ضدانقلاب، استبکار جهانی و منافقان او را همراهی می کنند و در کنار دشمن قرار گرفته اند.

اهالی شرق کرمان ندای وحدت حول محور ولایت سردادند

مردم در سایه رهبری فتنه‌ها را نقش برآب می کنند

وی افزود: اما مردم انقلابی و بابصیرت ایران در سایه توجه و اطاعت از رهبری وارد عرصه کارزار شده اند و نقشه و فتنه دشمن را نقش برآب می‌کنند.

حجت‌الاسلام عرب‌پور ادامه داد: عده‌ای دیگر در فتنه ها رفوزه شدند، ترسیدند و سکوت کردند و جهاد تبیین راه نیانداختند.

وی همچنین اظهارداشت: دل هر انسان آگاه و موحد را نسل کشی صهیونیست ها به درد می آورد اما در جهان اسلام خیلی ها خواب رفته اند و به دنبال طراحی نقشه ای برای عادی سازی روابط با این رژیم جنایتکار هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha