تکمیل سالن اجتماعات دانشگاه حکیم سبزواری از سرگرفته شد

سبزوار- ایرنا- مدیر عمرانی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: عملیات اجرایی تکمیل طرح سالن اجتماعات (آمفی تئاتر) هزار نفره دانشگاه حکیم سبزواری پس از ۶ سال وقفه از سرگرفته شد.

به گزارش ایرنا، رضا روشنفکر روز شنبه به خبرنگاران افزود: یکی از طرح های نیمه تمام و مهم این دانشگاه طرح نیمه تمام سالن آمفی‌تئاتر مجتمع همایش های بین المللی بیهقی است که با پیگیری های جدی اعتبار تکمیل آن از محل مصوبات سفر سال گذشته ریاست جمهوری به استان تامین و فرایند تکمیل این طرح عمرانی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: مرحله نخست این طرح که شامل تکمیل عملیات عمرانی ساختمان آمفی‌تئاتر با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال است در چند روز اخیر با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار شروع شد.

مدیر عمرانی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: مرحله دوم و پایانی این طرح نیز که شامل تکمیل تجهیزات صوتی، تصویری و نصب صندلی های سالن است نیز با اعتبار پیش بینی شده ۲۰۰ میلیارد ریال، پس از پایان مرحله نخست، با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار به اجرا درخواهد آمد.

دانشگاه حکیم سبزواری یکی از ۲۲ دانشگاه محور در ایران است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته‌ تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha