استاندار: طرح‌های دهه فجر چهارمحال و بختیاری در سامانه منتاک ثبت شود

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح‌های قابل بهره‌برداری این استان برای دهه‌فجر انقلاب اسلامی تا ۱۵ دی‌ماه جاری در سامانه جامع مدیریت و توسعه استان های کشور (منتاک) ثبت شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز شنبه در هفتمین شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: برای تسریع در روند ثبت طرح‌های قابل بهره‌برداری استان برای دهه‌فجر انقلاب اسلامی در سامانه منتاک یک نشست قرارگاه برگزار شود.

وی با اشاره به آزادسازی ۱۷ هزار میلیارد ریال از اعتبارات دور نخست سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری افزود: به‌زودی ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر از این محل آزادسازی می‌شود.

حیدری به اختصاص پنج هزار و ۹۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی بهره‌مند از این اعتبارات شامل اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و شرکت آب و فاضلاب استان در نشست بعدی گزارش جذب این اعتبارات را ارایه دهند.

وی با اشاره به آزادسازی ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از تملک دارایی‌های سرمایه‌ای چهارمحال و بختیاری یادآور شد: پیگیری برای آزادسازی ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر از این محل در دستور کار قرار گیرد.

رییس شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختصاص ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسوولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به این استان اظهار داشت: روند جذب این اعتبارات تا ۱۵ بهمن‌ماه سال‌جاری گزارش داده شود.

حیدری با اشاره به لزوم اجرای طرح مولدسازی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح یک منبع مناسب برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام به‌شمار می‌رود.

به‌ گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha