استاندار همدان از کودکان بستری در بیمارستان اکباتان عیادت کرد

همدان- ایرنا- علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان شنبه شب از بیمارستان تخصصی کودکان اکباتان بازدید و از بیماران بستری در آن عیادت کرد.

به گزارش ایرنا، استاندار همدان به منظور بررسی روند آغاز به کار و پذیرش بیماران در بیمارستان کودکان اکباتان حضور یافت و از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید به عمل آورد.

قاسمی فرزاد در این بازدید اظهار کرد: این بیمارستان هدیه ارزشمند دولت به مردم همدان است که می تواند خدمات شایانی را در جهت درمان کودکان بیمار ارایه دهد.

استاندار همدان گفت: بیمارستان اکباتان پس از ۱۴ سال در سال ۱۴۰۰ تحویل دولت سیزدهم شد و از همان روزهای ابتدایی آغاز به کار دولت مردمی در استان، پیگیری‌های مجدانه برای تکمیل ابنیه و خرید و نصب تجهیزات در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در استان همدان مرکز تخصصی کودکان وجود نداشت به همین علت بیمارستان اکباتان به عنوان مرکز تخصصی کودکان تعیین شد.

استاندار همدان از کودکان بستری در بیمارستان اکباتان عیادت کرد

علیرضا قاسمی فرزاد ضمن عیادت از بیماران بستری، با کادر درمان، مراجعان و خانواده بیماران دیدار و از نزدیک گفت‌وگو کرد.

بیمارستان اکباتان پس از ۱۴ سال به اهتمام دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با اعتباری افزون بر یک‌هزار میلیارد تومان تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری شد.

این بیمارستان با برخورداری از ۲۷۲ تخت و برخورداری از بخش‌های عمومی، جراحی کودکان، ارتوپدی کودکان، هماتولژی کودکان با اعتبارات سفر رییس جمهور تکمیل و آماده پذیرش و خدمات‌رسانی به مردم همدان و استان های همجوار شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha