۱۰ دی ۱۴۰۲، ۸:۴۲
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85338497
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش‌آموز قهرمان مسابقات جهانی محاسبات ذهنی در گناوه استقبال شد

گناوه - ایرنا - " امین عمادی " دانش‌آموز گناوه‌ای و عضو تیم هوشمند ایران که در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه کشور هندوستان به مقام قهرمانی نائل شده است، در جوار یادمان شهدای این شهر استقبال شد.

مدیر آموزش و پرورش گناوه شامگاه شنبه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با حضور ۴۵۰ فراگیر هفت تا ۱۵ ساله از ۲۴ کشور جهان در شهر نیوبمبئی هندوستان برگزار شد که نماینده اعزامی گناوه از استان بوشهر در گروه خود با ۱۲ سال سن به مدال طلا دست یافت.

ضرغام مردانی گفت: تیم ۲۳ نفره کودکان هوشمند ایران در این دوره از مسابقات با کسب ۲ مقام قهرمان قهرمانان، ۱۹ مقام قهرمانی، یک مقام اولی و یک مقام دومی بر قله مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه قرار گرفتند.

دانش‌آموز قهرمان مسابقات جهانی محاسبات ذهنی در گناوه استقبال شد

وی افزود: تیم جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات که از استان‌های اردبیل، بوشهر، تهران، فارس، قم، کرمانشاه، گلستان، لرستان و هرمزگان حضور داشتند، در پنج سطح به رقابت پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: شرکت کننده‌ها در این دوره به چند گروه تقسیم شدند که از هر گروه یک نفر قهرمان شد و " امین عمادی " دانش‌آموز اعزامی از دبیرستان غیردولتی اندیشه حافظ گناوه در گروه بی به مقام اول و نشان طلا دست یافت.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha