۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85338527
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم ملی: ارتقا به سطح ۲ بزرگترین پیشرفت تاریخ تنیس دختران ایران بود + فیلم

همدان- ایرنا- سرمربی تیم ملی تنیس بانوان کشور گفت: مهرماه امسال در رویداد فدراسیون بین المللی تنیس در قاره آسیا به میزبانی کشور بحرین توانستیم با درخشش بانوان ملی پوش از سطح سه به سطح ۲ ارتقا پیدا کنیم که بزرگترین پیشرفت تاریخ تنیس دختران ایران بود.

مونا نوریان روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رقابت‌ها با عنوان (بیلی جین‌کینگ‌کاپ) آسیا و اقیانوسیه برگزار شد و حریفانی که در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز حضور داشتند را شکست دادیم و به سطح ۲ صعود کردیم.

وی با اشاره به ارتقا جایگاه این رشته ورزشی در سطح بین المللی گفت: جایگاه کشورها به لحاظ کیفی سطح‌بندی می‌شود و در حالیکه پیش از این ما در سطح سه قرار داشتیم، با کسب نتایج مطلوب به سطح ۲ ارتقا پیدا کردیم.

نوریان ادامه داد: البته بازی‌های دشواری را در سطح ۲ پیش رو داریم اما انگیزه دختران ملی پوش تنیس کشورمان بالا است و می‌توانیم در این رده نیز درخشش داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی تنیس بانوان کشور طرح استعدادیابی در مدارس کشور را از دیگر برنامه‌های موفق فدراسیون دانست و گفت: این طرح به صورت همگانی در سطح استان‌های کشور در حال انجام است و تلاش ما همگانی کردن این ورزش در رده‌های سنی مختلف به ویژه پایه است.

نوریان خاطرنشان کرد: برنامه‌های تنیس به صورت فراگیر در سطح استان‌ها در حال انجام است و در سال‌های آتی می‌توانیم پیشرفت قابل توجهی را در ورزش تنیس داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های (سطح ۲ جهانی) طی بهمن ماه در جزیره کیش گفت: در این رویداد مهم عملکرد دختران مستعد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و محک خوب و عادلانه برای انتخاب نفرات برگزیده است.

مونا نوریان برای شرکت در دوره مدرسان تنیس کشور به همدان سفر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha