۱۰ دی ۱۴۰۲، ۹:۳۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85338566
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف ۲ پراید در زنجان موجب مصدومیت ۹ نفر شد

۱۰ دی ۱۴۰۲، ۹:۳۲
کد خبر: 85338566
تصادف ۲ پراید در زنجان موجب مصدومیت ۹ نفر شد

زنجان - ایرنا - رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید در این استان ۹ مصدوم برجا گذاشت که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

داریوش تقیلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تصادف ۲ دستگاه پراید در روستای ینکی کند سیدلر در شهرستان ایجرود به اورژانس ۱۱۵ استان گزارش شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از پایگاه های "پاپایی، حلب و زرین آباد" به محل اعزام و ۹ مصدوم حادثه شامل "هفت مرد و ۲ زن" پس از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

این مسوول با بیان اینکه استان زنجان با توجه به موقعیت جغرافیایی خود،‌ روزانه شاهد تصادفات جرحی و فوتی است،‌ افزود: همین موضوع،‌ ضرورت آمادگی نیروها و تجهیزات امدادی اورژانس استان را برای امدادرسانی به موقع به مصدومان و آسیب دیدگان حوادث دوچندان می کند.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان خاطر نشان کرد: اورژانس استان هم اکنون ۱۰۷ دستگاه آمبولانس دارد که در ماموریت‌ها به کارگیری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: میانگین زمان رسیدن عوامل اورژانس به محل ماموریتهای شهری و جاده ای این استان مطابق با متوسط کشوری است و تلاش می‌شود این روند مطلوب‌تر باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha