۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85338795
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

آثار خلاقیت دانش آموزان با موضوع «مکتب حاج قاسم» و «فردای بدون استکبار» پذیرش می‌شود

اصفهان – ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: توانمندی‌ها و خلاقیت‌های دانش آموزان استان در مسابقات فرهنگی و هنری با عنوان «جشنواره فردا» با موضوعات «مکتب حاج قاسم» و «فردای بدون استکبار» پذیرش می‌شود.

مهدی نم نبات روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهل و دومین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان سراسر کشور با عنوان جشنواره فردا از هفتم تا ۱۲ بهمن همزمان با هفته فرهنگ و هنر در تمامی مدارس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به انتخاب اصفهان برای واگذاری دبیرخانه کشوری جشنواره فردا گفت: از دیگر موضوعات این جشنواره «سبک زندگی ایرانی اسلامی»، «رفیق شهیدم»، «اربعین» و دیگر موضوعات آزاد است که دانش آموزان می‌توانند به خلق اثر در قالب های مختلف بپردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش اصفهان، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را تا ۱۵ بهمن عنوان کرد و گفت: این مسابقات باهدف تربیت هنری و زیبایی‌شناسی دانش‌آموزان با رویکرد مدرسه محوری و گسترش و تعمیق فعالیت‌های پرورشی در مدرسه که مورد تأکید اسناد تحولی در آموزش و پرورش است برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در این دوره از مسابقات با دوره‌های پیش از آن بمنظور ارتقای کیفی جشنواره گفت: این دوره از جشنواره با برجسته کردن دانش‌آموز محوری و تقویت فعالیت‌های گروهی در سطح مدارس برگزار می‌شود.

نم نبات افزود: در این مسابقات توانمندی های دانش آموزان در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری با خلاقیت و هنرنمایی، مشارکت برون دستگاهی و حضور پررنگ اولیا و همکاران مدرسه به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی یادآور شد: تمامی دانش‌آموزان می‌توانند در مهلت اعلام شده با مراجعه به سامانه آموزش و پرورش در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha