۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85339345
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه صنایع دستی و دستاوردهای بانوان کارآفرین قرچک گشایش یافت

قرچک- ایرنا- نمایشگاه صنایع دستی و دستاوردهای بانوان کارآفرین شهرستان قرچک با حضور مسئولان این شهرستان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نمایشگاه که از روز یکشنبه به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان قرچک برپا شده، گوشه ای از توانمندی‌های بانوان قرچک در قالب صنایع دستی، صنایع غذایی، لباس و کیف و کفش در معرض دید عموم مردم قرار گرفته و تولیدات بانوان به صورت مستقیم عرضه می شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: بانوان بخش مهم و اثرگذار جامعه هستند که علاوه بر مدیریت خانواده و عمل به وظیفه مادری و همسری، نقش مهمی در اقتصاد خانواده و جامعه بر عهده دارند و با سعی و تلاش خود توانسته‌اند در حوزه های مختلف اقتصادی نیز نقش‌آفرین باشند.

حسین فخاری افزود: دولت سیزدهم با نگاه ویژه به بانوان و اعتقاد و اعتماد به توانمندی‌های آنان، تلاش دارد تا با حمایت از آنان در حوزه‌های مختلف به ویژه مشاغل خانگی، زمینه جهش تولید و فروش محصولات آنان را فراهم کند و برگزاری این نمایشگاه‌ها نیز می‌تواند گامی مؤثر در تحقق این اهداف به حساب آید.

نمایشگاه صنایع دستی و دستاوردهای بانوان کارآفرین قرچک گشایش یافت

وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه های تخصصی بانوان موجب معرفی توانمندی های بانوان در حوزه های مختلف شده و به رونق فعالیت های اقتصادی بانوان کمک شایانی می کند.

نمایشگاه توانمندی های بانوان قرچک به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه های قرچک واقع در خیابان اصلی مقابل ساختمان مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برپا شده و بانوان کارآفرین در قالب ۳۴ غرفه محصولات خود را به صورت مستقیم به مردم عرضه می‌کنند.

قرچک با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha