۱۰ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۱۷
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85339449
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کیفیت و سرعت از مولفه مهم در اجرای نهضت ملی مسکن است

اهواز - ایرنا - معاون توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: سرعت در روند کار و کیفی‌سازی پروژه‌های نهضت ملی مسکن ۲ مولفه بسیار مهم بوده که این موضوع در استان خوزستان به خوبی در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، محمدعلی زهره ای روز یکشنبه در بازدید از پروژه های نهضت مسکن ملی در منطقه اکباتان اهواز اظهار کرد: پیرو دستور وزیر راه و شهرسازی در خصوص نهضت ملی مسکن، اقدامات خوبی صورت گرفته و امیدواریم که این طرح به بهترین شکل اجرا شود.

وی افزود: اقدامات خوبی در طرح نهضت ملی مسکن خوزستان انجام شده البته نقاط ضعفی هم وجود داشته که در حال بررسی است.

زهره ای بیان کرد: بنیاد مسکن خوزستان تاکنون بخشی از کار ساخت واحدها را انجام داده و بخش دیگر کار نیز در سال آتی انجام خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که سرعت کارها بیشتر و کیفیت کار نیز مطلوب‌تر شود هر چند برای بهتر شدن شرایط و سرعت در روند اجرایی واحدها، به کمک تمام دستگاه‌ها نیاز است.

وی بر لزوم هماهنگی بین بانکی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم تاکید کرد و افزود: با انجام این کار در روند ساخت واحدها یک رضایت نسبی ایجاد خواهد شد.

در ادامه مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به ساخت ۹۸ هزار واحد در قالب مسکن حمایتی در ۸۸ شهر استان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۶۰ هزار خوزستانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که به ۱۵ هزار و ۶۰۰ نفر از این تعداد، پروژه مسکن ملی اختصاص یافته است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته تلاش می‌کنیم تا آخر این دولت، هر ۶ ماه ۳۰ هزار واحد را به متقاضیان تخصیص دهیم تا به رقم ۹۸ هزار واحد سهم استان در طرح نهضت ملی مسکن برسیم.

بیات منش در خصوص وضعیت تامین زمین در شهرهای استان گفت: به غیر از شهرهای باغملک، ایذه و رامهرمز، زمین مورد نیاز در مابقی شهرهای استان تامین شده و از این بابت مشکلی نداریم.

وی افزود: طی نشستی که با مسئولان محیط زیست و آب و برق شهرستان ایذه داشتیم، مشکل زمین در این شهرستان برطرف شد همچنین مشکل زمین در رامهرمز و باغملک از طریق تعامل با اداره اوقاف این شهرستان ها برطرف خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha