فرماندار: ۲۱۹ شعبه اخذ رای برای انتخابات در خوی پیش بینی شده است

ارومیه- ایرنا- فرماندار خوی با اشاره به آمادگی شهرستان برای برگزاری انتخابات باشکوه در ۱۱ اسفند در این شهرستان گفت: ۲۱۹ شعبه اخذ رای به این منظور پیش بینی شده که ۲۴ مورد بیشتر از دوره گذشته مجلس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کریم علی نژاد یکشنبه شب در جلسه شورای اداری خوی افزود: از این تعداد، ۱۵۷ صندوق ثابت و ۶۲ صندوق سیار در نظر گرفته شده که ر روز ۱۱ اسفند برای مردم شهرستان خدمت رسانی خواهند کرد.

وی با اشاره به تشکیل هیات اجرایی این دوره از انتخابات در شهرستان اضافه کرد: این هیات با همراهی ۱۱ نفر از متنفذان تشکیل و جلسات متعددی برای آشنایی و پیگیری امور انتخاباتی و نیز بررسی معایب سال های گذشته برگزار می شود.

وی با قدردانی از مردم خوی که حضور پرشوری در حماسه ۹ دی امسال داشتند، ادامه داد: این تجمع و حضور، نشان از اعلام قاطع حمایت و تجدید میثاق با ولایت فقیه بود که در نوع خود مثال زدنی است که به طور قطع در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم تکرار خواهد شد.

فرماندار خوی با اشاره به موضوع مهم تکریم ارباب رجوع اظهار کرد: وظیفه ادارات است تا تکریم ارباب رجوع را جدی بگیرند چراکه مردم ما مردم قانعی هستند و نباید از این موضوع سوء استفاده شود.

علی‌نژاد با تاکید بر اینکه اموال عمومی باید برای خدمات دهی به مردم استفاده شود، گفت: خودروهای پلاک قرمز صرفاً برای خدمت به مردم است و برای انجام امور شخصی نباید استفاده شود.

وی با قدردانی از دستگاه های اطلاعاتی خوی افزود: عملیات کاملا پیچیده و مهمی طی روزهای اخیر انجام شده و تعدادی از گروگانگیر ها در شهرستان خوی دستگیر شدند که جا دارد از تمامی سربازان گمنام امام زمان در سپاه پاسداران و اداره اطلاعات و نیز نیروهای مسلح قدردانی کنیم.

امام جمعه شهرستان خوی نیز در این جلسه اظهار کرد: عملکرد مدیران باید امیدآفرین و قابل لمس در زندگی‌مردم باشد، نباید اقدامی انجام دهیم که مردم را نسبت به نظام بدبین کند.

حجت الاسلام والمسلمین حجت قاسم خانی به اهمیت مشارکت در انتخابات اشاره کرد و افزود: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی ، مشت محکمی به دهان استکبار جهانی خواهد بود.

وی تاکید کرد: می خواهند انتخابات ما را زیر سوال ببرند تا مردم را از حضور در انتخابات مایوس کنند.

در این جلسه از زحمات اسماعیل سالم خویی تقدیر و با حکم استاندار آذربایجان غربی، محمد زینالی به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان خوی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha