نماینده مجلس: مشارکت بالا در انتخابات موجب افزایش قدرت کشور می‌شود

بیرجند - ایرنا - نماینده مجلس و عضو هیات رئیسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: مشارکت بالا در انتخابات موجب افزایش قدرت کشور می‌شود پس همه ما باید با مشارکت بالا از نظام خود پشتیبانی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد اسماعیل کوثری شامگاه یکشنبه در همایش دهه بصیرت و یادبود شهدای مقاومت در مجتمع فرهنگی و مذهبی ابن حسام بیرجند اظهار کرد: حماسه تاریخی ۹ دی؛ دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت بوده و این حماسه جاودانی است که در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی فرزند یکی از روستاهای محروم کرمان بود که خداوند به پاس تلاش‌های خستگی ناپذیرش مزد آن را شهادت قرار داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بی‌نظیر حاج قاسم سلیمانی در امنیت جنوب شرق ایران گفت: وی فقط در جبهه‌ها سپر بلای هموطنانش نبود بلکه در تمامی لحظات بحرانی در هر نقطه‌ای از کشور در کنار مردم قرار داشت و به فریاد مظلومان می‌رسید.

وی افزود: نام حاج قاسم سلیمانی از زمان فرماندهی بر لشکر ۴۱ ثارالله و بعد از آن در زمان فرماندهی بر قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور همواره برای مردم این مناطق تداعی کننده امنیت بوده است.

کوثری با اشاره به انتخابات پیش‌رو و لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که مردم را از نظام ناامید کنند.

وی عنوان کرد: اگر همه ما می‌خواهیم ادامه دهنده راه شهدا و حاج قاسم سلیمانی باشیم باید به مردم امیدواری دهیم تا زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای رقم بخورد.

عضو هیات رئیسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه انقلاب اسلامی در امتداد عاشورا است گفت: مردم از سرمایه‌های این کشور هستند و باید در انتخابات پیش رو نیز زمینه ساز حضور پرشور مردم باشیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر اقدامات خوبی توسط دولت سیزدهم در حال رقم خوردن است و در آغاز به کار دولت، آیت الله رئیسی وارد میدان شد و همه تلاش خود را برای تامین واکسن به کار گرفت.

امام جمعه موقت بیرجند هم در این مراسم گفت: ما گرفتار استبداد داخلی و خارجی بودیم که به برکت انقلاب اسلامی از آن رهایی یافته‌ایم.

حجت الاسلام محمد مختاری با اشاره به اینکه استکبار جهانی با توطئه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، افزود: بصیرت مردم در ۹ دی ۱۳۸۸ توطئه‌های دشمن که سال‌ها برای آن برنامه‌ریزی کرده بود را نقش برآب کرد.

وی عنوان کرد: حرکت در مسیر ولایت کشور را از خطر در امان نگه می‌دارد، ولایتمداری و حرکت در پشت سر ولایت اقتدار کشور را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام مختاری به توطئه‌های دشمن برای ضربه زدن به اصول انقلاب اسلامی با استفاده از شایعه پراکنی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در۴۰ سال و اندی اخیر دشمنان انقلاب اسلامی مردم را از هر جهت تحت فشار گذاشته‌اند ولی به اهداف خود دست نیافته‌اند.

وی با بیان اینکه ما امروز به نیروهای مومن و متفکر نیاز داریم و هر زمان این نوع نیروها در میدان بودند به پیشرفت و تعالی دست یافتیم، بیان کرد: اگر در زمینه اقتصادی هم نیروهای مومن و متفکر پای کار باشند، قطعا مشکلات ما حل خواهد شد.

امام جمعه موقت بیرجند به تاکید براینکه دشمن به انتخابات پیش‌روی ما دل بسته است که باید هوشیار باشیم، یادآور شد: مجلس در کشور ریل گذار است و اگر ریل گذاری درست نباشد و مجلس هم همراهی لازم را با دولت نداشته باشد و از جهتی هم نظارت جدی نشود، پیشرفت و تحولی در کشور رخ نخواهد داد.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه دشمن در صدد کم اثر کردن نقش مردم برای حضور گسترده در انتخابات پیش رو است، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، زمینه ساز توسعه و اعتلای هر چه بیشتر کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha