طرح اصلاح قانون تسهیل تکالیف مودیان اعلام وصول شد

تهران- ایرنا- طرح اصلاح ماده (۱) قانون تسهیل تکالیف مودیان برای اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان به صورت عادی اعلام وصول شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در نشست علنی امروز - دوشنبه ۱۱ دی ماه - مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح ماده (۱) قانون تسهیل تکالیف مودیان برای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان به صورت عادی اعلام وصول شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تسهیل تکالیف مؤدیان جهت اجرای «قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان»» را که در جلسه علنی روز سه‌شنبه - ۲۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲- مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۱۶ آذر ۱۴۰۲ به تایید شورای نگهبان رسیده بود، و ۲۹ آذرماه برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.
در ماده یک این طرح آمده است: الزام مؤدیان به صدور صورتحساب الکترونیکی موضوع قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان مصوب ۱۳۹۸/۷/۲۱ با اصلاحات و الحاقات بعدی به ترتیب زیر انجام می شود:

۱- کلیه شرکت های پذیرفته شده در بورس و فرابورس شرکت های دولتی و سایر دستگاه های اجرائی مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶/۷/۸ و نیز سایر اشخاص حقوقی از تاریخ ۱۴۰۲/۷/۱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha