سرمربی تیم ملی کشتی آلیش بانوان: مسابقات جهانی لغو شد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی کشتی آلیش بانوان گفت: قرار بود آذر ماه رقابت‌های جهانی برگزار شود اما این مسابقات لغو و برگزاری آن به شهریور سال ۱۴۰۳ موکول شد.

هدی نقیبی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره مسابقات پیش روی تیم ملی کشتی آلیش بانوان، اظهار داشت: با تقویمی که اتحادیه جهانی کشتی داده، متاسفانه تا ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۴ مسابقه‌ای برای آلیش‌کاران برگزار نخواهد شد. قرار بود آذر ماه رقابت‌های جهانی برگزار شود اما این مسابقات لغو شد و با تقویم جدید ملی‌پوشان در نخستین رقابت شهریور ۱۴۰۳ در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند.

وی افزود: نمی‌دانم چرا چنین تغییراتی را اتحادیه جهانی کشتی در زمان مسابقات داده و کشور میزبان نیز هنوز معرفی نشده است. رقابت دیگری که ملی‌پوشان باید در آن شرکت کنند، مسابقات داخل سالن آسیا به میزبانی تایلند در آبان ۱۴۰۳ است.

سرمربی تیم ملی کشتی آلیش بانوان در پاسخ به این پرسش که آیا اردوهای تیم ملی به دلیل نبود مسابقات تا ۹ ماه دیگر تعطیل خواهد بود، گفت: باید ملی‌پوشان را به اردو دعوت کنیم تا از شرایط بدنی آنها مطلع شویم. هرچند از زمانی که مسابقات هنرهای رزمی عربستان برگزار شد تا ۹ ماه دیگر نمی‌توانیم، تمرینات سنگینی را برای ملی‌پوشان در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: آلیش‌کاران اکنون به مدت دو ماه در استراحت کامل و ریکاوری به سر می‌برند و از ماه آینده برای برگزاری اردو تصمیم‌گیری خواهد شد. همچنین مسابقات قهرمانی کشور نیز در اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

نقیبی درباره مصدومیت برخی از آلیش‌کاران، یادآور شد: مصدومیت برخی از آلیش‌کاران بهبود یافته است. هانیه عاشوری دارنده طلای قهرمانی جهان نیز شرایط تمرینی خوبی دارد و تمرینات خود را آغاز کرده و به احتمال زیاد در مسابقات قهرمانی کشوری حضور خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha