دیوان عالی کشور درباره پرونده زورگیر اتوبان نیایش اظهار نظر نکرده است

تهران - ایرنا- پرونده زورگیر اتوبان نیایش در یکی از شعب دیوان‌عالی کشور در دست رسیدگی است و هیچ اظهارنظری درباره حکم بدوی او از سوی قضات دیوان‌عالی کشور صورت نگرفته است.

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، در روزهای گذشته خبری درباره تغییر حکم محکومیت متهم پرونده زورگیر مسلح اتوبان نیایش در رسانه‌ها منتشر شده است.

پرونده متهم امان حبیب‌اللهی که فیلم زورگیری‌اش در اتوبان نیایش بازتاب گسترده‌ای داشت با حضور وکیل وی و تعدادی از شهروندانی که توسط متهم مورد خفت‌گیری و زورگیری واقع شده بودند، در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی بررسی و متهم به اعدام محکوم شد.

پس از صدور حکم اعدام متهم و وکیل وی در دیوان‌عالی کشور به رای اعتراض کردند که این پرونده برای بررسی حکم بدوی به یکی از شعب دیوان عالی کشور ارسال شد.

در حال حاضر پرونده امان حبیب‌اللهی فرزند عبدالله در یکی از شعب دیوان‌عالی کشور در دست رسیدگی است و هیچ اظهارنظری درباره حکم بدوی او از سوی قضات دیوان‌عالی کشور صورت نگرفته است.

به گزارش ایرنا، وقوع یک فقره زورگیری و سرقت از یک زن در ترافیک بزرگراه نیایش و انتشار فیلمی از این سرقت در فضای مجازی، موجب شد تا موضوع رسیدگی در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ۲۷ مرداد سال جاری از دستگیری این سارق خبر داد و هفتم شهریور نیز علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد که قرار مجرمیت و کیفرخواست سارق مسلح بزرگراه نیایش با اتهام «محاربه» صادر و این پرونده به دادگاه ارسال شده است.

دادگاه رسیدگی به اتهامات متهم پرونده خفت گیری اتوبان نیایش ۱۹ شهریور با حضور ۴۰ شاکی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برگزاری شد و علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران ۲۱ شهریور در شورای عالی قضایی از صدور حکم اعدام برای سارق بزرگراه نیایش خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha