۱۲ دی ۱۴۰۲، ۸:۰۴
کد خبر: 85340734
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رونمایی از سامانه فوریت‌های بهشت زهرا(س)

۱۲ دی ۱۴۰۲، ۸:۰۴
کد خبر: 85340734
رونمایی از سامانه فوریت‌های بهشت زهرا(س)

شهر ری - ایرنا - سامانه فوریت‌های بهشت زهرا(س) در بیست و ششمین هفته از پویش تعالی افتتاح شد.

به گزارش ایرنا از سازمان بهشت زهرا(س)،سامانه فوریت‌های بهشت زهرا(س) با حضور مدیرعامل و معاونان این سازمان در بیست و ششمین هفته از پویش تعالی افتتاح شد.

سامانه فوریت‌های بهشت زهرا(س) در موضوعات خرابی تاسیساتی، خدمات شهری، پشتیبانی فنی و امداد ویژه به زائران، ایستگاه‌های صلواتی، بخش‌های اداری و نهادهای خدماتی مستقر در بهشت‌زهرا(س)، در پهنه ۷۵۰ هکتاری این آرامستان و محدوده حرم امام فعالیت خواهد کرد.

شهروندان از طریق شماره تماس ۰۲۱۵۱۶۳۳۳۳۳ یا سامانه ۱۳۷ شهرداری می‌توانند تماس حاصل کرده و از خدمات این سامانه بهره‌مند شوند.

یادآور می‌شود، پروژه‌های سازمان بهشت زهرا(س) روزهای دوشنبه هر هفته در قالب پویش «تعالی» رونمایی و افتتاح می‌شوند و این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

پیش از این نیز سومین پایگاه آمبولانس سازمان بهشت زهرا در شهر تهران با هدف ارتقاء سطح خدمت رسانی و تسریع در انتقال متوفیان محدوده غرب تهران به بهشت زهرا با همکاری سازمان مدیریت بحران شهرداری و با استقرار ۶ دستگاه آمبولانس در این پایگاه راه‌اندازی شده است.

براساس این گزارش، این پایگاه با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان بهشت زهرا (س)، معاون عملیات سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران و مسئول ستاد بحران شهرداری منطقه ۲۲ پایتخت افتتاح شد.

بهشت زهرا (س) بزرگترین آرامستان ایران و در جوار حرم امام خمینی (ره) در جنوب تهران واقع شده است، فعالیت این آرامگاه رسماً در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز و این آرامستان ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

بهشت زهرا در حال حاضر یک میلیون و ۹۰۰هزار نفر را در خود جای داده است و روزانه به امور ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از اموات رسیدگی می کند.

گلزار شهدای بهشت زهرا مدفن ۳۴ هزار شهید گلگون کفن و چهار هزار شهید گمنام هشت سال جنگ تحمیلی، انقلاب و مدافعان حرم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha