۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۲۵
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85298875
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

افتتاح دفتر نمایندگی ایثارگران نیروهای مسلح در سازمان بهشت زهرا (س)

شهر ری - ایرنا - هم زمان با هفته بسیج دفتر نمایندگی ایثارگران نیروهای مسلح در سازمان بهشت زهرا (س) افتتاح شد .

به گزارش ایرنا از سازمان بهشت زهرا (س)، دفتر نمایندگی ایثارگران نیروهای مسلح با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران سازمان بهشت زهرا (س) و سردار سرتیپ ابوالقاسم شریفی، رئیس ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح در بیستمین هفته از دوشنبه های تعالی در مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) افتتاح شد.

سردار شریفی، رئیس ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته بسیج گفت:‌ دفتر امور ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح با هدف تکریم خانواده های ایثارگران و تسهیل در روند تطهیر، تشییع و تدفین رزمندگان متوفای هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت با هماهنگی و همکاری سازمان بهشت زهرا (س) در مجتمع عروجیان این سازمان راه اندازی شده است.

وی افزود:‌ با راه اندازی دفتر ایثارگران نیروهای مسلح ضمن جلوگیری از سرگردانی خانواده های رزمندگان متوفی تشییع، تطهیر و تکفین این عزیزان طبق ضوابط و مقررات با تسهیلات پیش‌بینی شده در قانون انجام خواهد شد.

سردار شریفی از اقدامات صورت گرفته از سوی علیرضا زاکانی شهردار تهران و سازمان بهشت زهرا (س) به منظور تکریم رزمندگان و تسهیلات مربوط به ایشان و خانواده‌هایشان قدردانی نمود.

وی همچنین در بخش دیگر از سخنانش در خصوص طرح مرمت و بهسازی گلزار شهدا گفت: کار بسیار بزرگی با رعایت ملاحظات و توصیه های رهبر معظم انقلاب و حفظ نمادها و آثار شهدا در گلزار شهدا بهشت زهرا (س) در حال انجام است که به طور کامل مورد حمایت ستاد کل نیروهای مسلح قراردارد و بر این اساس ما در پی آن هستیم که گلزار شهداء با توجه به وجود شهدای بزرگ و عزیزی در این مکان آرمیده اند به قطب فرهنگی بین المللی تبدیل شود.

جواد تاجیک، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) نیز با بیان اینکه امروز تکریم رزمندگان در کشورمان به یک فرهنگ ملی تبدیل شده است، گفت: قوانینی برای تجلیل و تکریم رزمندگان در زمان حیات و ممات این عزیزان وضع شده و آرامستان های کشور موظفند با اجرای این قوانین به ایشان و خانواده‌های معظم‌شان خدمت‌رسانی کنند لذا با راه اندازی دفتر ایثارگران نیروهای مسلح در سازمان بهشت زهرا (س) بستر و شرایط اجرای آن تسهیل و مهیا گردیده است.

در بخش دیگری از این مراسم حمید قزوینی مسئول بسیج سازمان بهشت زهرا(س) ضمن ارائه گزارشی از اقدامات بسیج سازمان به تشریح کارآمدی بسیج و فرهنگ بسیجی از زمان پیروزی انقلاب تاکنون پرداخت.

همچنین حمید داودآبادی، رزمنده، نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته بسیج ، خاطراتی از روحیات و رفتار بسیجی شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس روایت نمود.

یادآور می‌شود، پروژه‌های سازمان بهشت زهرا(س) روزهای دوشنبه هر هفته در قالب طرح "دوشنبه‌های تعالی" رونمایی و افتتاح می‌شوند و این روند تا پایان سال ادامه خواهد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha