۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 962
کد خبر: 85341278
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

دست‌آفریده‌های زنان معلول سیرجان عرضه شد

۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبر: 85341278
دست‌آفریده‌های زنان معلول سیرجان عرضه شد

کرمان - ایرنا - نمایشگاه توانمندی‌های بانوان معلول سیرجان از امروز(سه‌شنبه) به مدت چهار روز در سالن ورزشی بهزیستی این شهرستان گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز بزرگداشت مقام مادر با عرضه و معرفی صنایع دستی و سایر محصولات تولیدی این قشر افتتاح شد.

رییس بهزیستی شهرستان سیرجان در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: آثار هنری، بافتنی و بافت لباس، قالی و گلیم بافی، صنایع دستی و محصولات غذایی و تولیدی معلولان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

حسنعلی بردستانی هدف از برپایی این نمایشگاه را ارج نهادن به توانایی‌های معلولان در زمینه های مختلف عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه دارای ۳۷ غرفه برای بازدید عموم دایر است اما تمام تلاش خود را برای رضایتمندی معلولان شهرستان به کار گرفته ایم و می کوشیم تا شرایط مساعدتری را برای داشتن زندگی بهتر معلولان جامعه خود فراهم کنیم.

رییس بهزیستی سیرجان خاطرنشان کرد: ۲۰۰ نفر از افراد زیرپوشش با آموزش در مورد رشته های مورد علاقه کارآفرین شدند و مشغول به کار هستند که خرید محصولات آنان می تواند بسیار کمک کننده باشد.

به گفته وی در این نمایشگاه طرح پویش هم‌قدم نیز برای تامین ۹۴ ویلچر اجرا شد و امید است با حمایت مردم و خیران این تعداد ویلجر تامین شوند.

شهرستان سیرجان در فاصله ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha