آزادی ۶۳ نفر از محکومان واجد شرایط از زندان‌های استان تهران

تهران- ایرنا- دادستان تهران از آزادی ۶۳ نفر از محکومان واجد شرایط زندان های این استان به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با کمک خیران و ارفاقات قانونی خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، علی صالحی روز سه شنبه اعلام کرد: در اجرای دستورات رییس قوه قضائیه و به مناسبت سالروز ولادت با سعادت دخت گرامی نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین تقارن این ایام با سالگرد شهادت سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ۶۳ نفر از محکومان واجد شرایط زندان‌های استان تهران با دریافت کمک‌های خیر خواهانه و ارفاقات قانونی از زندان آزاد شدند.

وی افزود: از افراد از محکومان مالی بی بضاعت ، جرایم غیر عمد دارای محکومیت مالی دیه و رد مال داشتند و به لحاظ عجز از پرداخت دیون در زندان به سر می‌بردند.

دادستان تهران خاطر نشان کرد: با پیگیری این دادستانی و همت خیرین، این افراد از زندان‌ استان تهران آزاد شدند و به خانواده زندانی‌های مستحق مساعدت مالی، سبد کالا اهدا شد.

صالحی افزود: به همین مناسبت همچنین ۶۳ نفر از زندانیان واجد شرایط که در طول حبس به لحاظ عدم تأمین وثیقه موفق به استفاده از مرخصی نشده بودند، شناسایی شده و در راستای اعمال ماده ۲۰۰ آیین نامه سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با اخذ مرخصی منجر به آزادی به آغوش خانواده بازگشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha