۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۳۹
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85341670
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حمله موشکی حزب‌الله به شمال سرزمین‌های اشغالی
حمله مقاومت اسلامی (حزب الله) لبنان به مواضع اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی

تهران – نیروهای مقاومت اسلامی (حزب الله) لبنان، نیروهای اشغالگر صهیونیست را در اطراف موقعیت نظامی «المرج» با موشک هدف قرار دادند که در جریان آن، شماری از نیروهای اشغالگر به طور مستقیم هدف قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های لبنانی، مجاهدان حزب الله لبنان همچنین تجهیزات تجسسی تازه نصب شده اشغالگران بر روی جرثقیل هایی در اطراف پایگاه نظامی «رامیم» را هدف قرار دادند.

در همین راستا، منابع صهیونیستی از سقوط چند موشک شلیک شده از شمال لبنان به اطراف موقعیت «مرجلیوت» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

همچنین آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین شلومی در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

ساعاتی پیش حزب الله لبنان اعلام کرد که با یک پهپاد هجومی به ستاد فرماندهی تازه تاسیس «۹۱» دشمن اسرائیلی در شهرک صهیونیست نشین «ایلیت» در شمال شرق شهر «صفد» در فلسطین اشغالی حمله کرده و آن را با دقت هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان همچنین در بیانیه‌ای دیگر از هدف قرار دادن یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: رزمندگان ما محل تجمع نظامیان دشمن در پادگان «زرعیت» را هدف قرار دادند.

طبق این بیانیه، این حمله منجر به کشته و زخمی شدن شماری از صهیونیست‌ها شده است.

برپایه این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی نیز با انجام حملات توپخانه‌ای اطراف شهرک های «علما الشعب»، «الضهیره» و «طیرحرفا» در جنوب غربی لبنان را هدف قرار داد.

حزب الله لبنان بامداد امروز نیز پایگاه نظامی «حدب البستان» متعلق به نظامیان صهیونیست را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

به گزارش المیادین، مجاهدان حزب الله لبنان موقعیت نظامی «عباد» ارتش اشغالگر صهیونیستی را با سلاح های مناسب هدف قرار دادند که در نتیجه آن شماری از نظامیان اشغالگر به طور مستقیم هدف قرار گرفتند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

چندی پیش روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی اذعان دارند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha