افزایش ۳۰ برابری تولیدات شرکت سدید در دولت سیزدهم + فیلم

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: تولیدات شرکت سدید از پنج هزار تُن در سال ۱۴۰۰ با ۳۰ برابر افزایش به ۱۵۰ هزار تُن در سال جاری در دولت سیزدهم رسیده و امروز این مجموعه عظیم صنعتی با ظرفیت تمام مشغول کار و تولید است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، حسین حبیبی در حاشیه بازدید از خط تولید و بخش های مختلف شرکت لوله و تجهیزات سدید یکی از شرکت هایی که در سالهای گذشته دارای مشکلاتی بود و در دولت سیزدهم آنها مرتفع گردیده و خط تولیدات محصولات خود را با خروجی بسیار بالایی افزایش داده ، اظهار داشت: رشد تولید که در شعار امسال نیز از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته به خوبی در این شرکت محقق شده است.

افزایش۳۰ برابری تولیدات شرکت سدید در دولت سیزدهم + فیلم

وی افزود: وضعیت نامطلوب شرکت سدید در سالهای گذشته بویژه در سال ۱۴۰۰ از دغدغه های مهم مدیریت شهرستان در حوزه مسائل کارگری بود اما بحمدا... با تلاشهای شبانه روزی مدیرعامل، مدیران، مهندسان و کارگران، این شرکت در وضعیت خوبی قرار گرفته و رشد چشمگیری داشته است.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: با شرایط موجودی که در کشور وجود دارد و با وجود تحریمها تولیدات خاص این شرکت می تواند کمک زیادی به کشور از نظر پروژه های موجودی که در سطح ملی در کشور در حال انجام است بکند.

افزایش۳۰ برابری تولیدات شرکت سدید در دولت سیزدهم + فیلم

محصولات این شرکت در پروژه های مهم ملی کشور مصرف می شود

هادی ترشیزی مدیرعامل شرکت لوله و تجهیزات سدید گفت: ما با مشکلات زیادی روبرو بودیم ولی با یاری خدا و کمک مسوولان شهرستان علی الخصوص فرماندار انقلابی شهرستان اسلامشهر و تمام کارکنان این شرکت توانستیم مشکلات را شکست داده و به پیروزیهای چشمگیری در تولید دست یابیم.

وی افزود: در حال حاضر محصولات این شرکت در پروژه های مهم ملی کشور مصرف می شود، امروز بخش عمده لوله گذاری طرح ملی انتقال آب دریای عمان به استانهای اصفهان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی توسط شرکت سدید انجام می شود.

گفتنی است در این جلسه معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار، بخشدار چهاردانگه، و روسای ادارات صمت، تامین اجتماعی و معاون اداره گاز نیز حضور داشتند، مسائل و مشکلات این شرکت در زمینه بازنشستگی کارگران و تامین گاز در ایام اوج مصرف در زمستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و فرماندار شهرستان دستوراتی را جهت رفع این مشکلات صادر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha