شهرک‌های صنعتی استان اردبیل زیرپوشش فیبر نوری قرار می‌گیرد

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تمام شهرک‌ها و نواحی این استان با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال زیرپوشش فیبر نوری قرار می‌گیرد.

هاشم علایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح با هدف تکمیل و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، طی قرارداد با شرکت مخابرات استان اجرا می‌شود.

وی از توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت: تامین زیرساخت‌های ارتباطی نقش بسیار مهمی در افزایش بهره‌وری و توسعه بازار و فروش محصولات واحدهای تولیدی داشته و یکی از عوامل توسعه اقتصادی استان است.

علایی با اشاره به افزایش واحدهای تولیدی در استان و نیاز روزافزون این واحدها به بسترهای ارتباطی، بیان کرد: تکمیل شبکه فیبر نوری شهرک‌های صنعتی در مدت پنج سال اجرا می‌شود و با اجرای آن شاهد رونق تولید و تامین نیازهای ارتباطی واحدهای تولیدی خواهیم بود.

وی همچنین به اجرای شبکه تلفن ثابت در ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی استان اشاره کرد و افزود: برای افزایش آنتن‌دهی پیگیری‌های لازم با شرکت مخابرات استان انجام شده تا با نصب دکل‌های مخابراتی مشکلات آنتن‌دهی در شهرک‌های صنعتی استان به کمترین حد برسد.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha