۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 85342360
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واحدهای صنفی متخلف لنگرود بالغ بر ۱۸۹ میلیارد ریال جریمه شدند

رشت - ایرنا - مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت لنگرود گفت: از ابتدای امسال ۶۰۳ فقره تخلف صنفی در شهرستان کشف شده و در این رابطه واحدهای صنفی متخلف ۱۸۹ میلیارد و ۶۳۹ میلیون و ۹۲۸ هزار ریال جریمه شدند.

علی اصغر محمد دوست روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ۱۰۵ گشت مشترک با حضور بازرسان اداره صنعت و معدن شهرستان لنگرود و تعزیرات حکومتی، بهداشت و درمان، کشاورزی و اماکن نیروی انتظامی انجام و طی آن سه هزار و ۶۳۱ واحد صنفی و خدمات شهرستان بازرسی شده است.

وی تصریح کرد : در ۹ ماهه امسال بیشترین تخلفات ثبت شده با ۲۱۳ مورد مربوط به نانوایی ها است ۱۱۹ مورد هم تخلفات صنفی مشاوران املاک، ۳۱ مورد مربوط به فروشگاه زنجیره ای، ۲۳ فقره مربوط به پوشاک، ۱۹ مورد مرغ فروشی، ۱۲ تخلف هم در حوزه صنوف قنادی و شیرینی و ۶ مورد هم آجیل و خشکبار بوده است.

وی بازدید و بازرسی از واحدهای عرضه مرغ و گوشت، لوازم یدکی، لوازم خانگی، استاندارد طلا و ساعت، خدمات درمانی، آموزشگاه‌های راهنمایی و رانندگی، پوشاک، مراکز آموزشی و ورزشی، میوه فروشی ها و آجیل فروشی ها را از جمله طرح های نظارتی اداره صنعت، معدن و تجارت لنگرود تا پایان امسال عنوان کرد.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت لنگرود از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

بیش از ۱۰هزار واحد صنفی در شهرستان لنگرود فعال است. این شهرستان در ۶۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha