سردار سلیمانی نماد مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی است

ارومیه- ایرنا- جانشین قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی یکی از چهره‌های ماندگار انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی است.

به گزارش ایرنا، سردار مجید ارجمندی فر روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره سردار شهید سید رضی موسوی در حسینیه ثارالله ارومیه افزود: سردار سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت است که فرهنگ مقاومت را در سوریه و عراق ساری و جاری کرد.

وی اضافه کرد: این شهید والامقام حتی در مسیر برخی از اعضای داعش را وادار به توبه کرد.

جانشین قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا (ع) با اشاره به طراحی خاورمیانه بزرگ توسط دشمنان برای تجزیه ۱۸ کشور به ۳۳ کشور در منطقه ادامه داد: سرداسر سلیمانی این طرح را که با محوریت رژیم صهیونیستی در صدد اجرای آن بودند، با شکست مواجه کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه نیز در این همایش شهید سلیمانی را یک فرهنگ و مکتب دانست و اظهار کرد: شهید سلیمانی با اقدامات جهادگرانه خود لرزه بر اندام دشمنان به ویژه رژیم منحوس صهیونیستی انداخته بود.

سرهنگ قهرمان عیوضلو با اشاره به اینکه حاج قاسم فرمانده کامل و جامع الاطراف بود، گفت: این شخصیت والامقام دارای خصوصیاتی بود که این خصوصیات باعث شد شهید راه قدس شده و این پاداش به خاطر صدق و اخلاص آن شهید بزرگوار بود.

همزمان با سالگرد آسمانی شدن سردار سلیمانی در آذربایجان غربی برنامه های متعددی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ شمسی در حمله هوایی و تروریستی آمریکا به فرودگاه بین المللی بغداد به همراه ابومهدی المهندس و تعداد دیگری از همرزمانش به شهادت رسید؛ این حمله به دستور دونالد ترامپ رییس جمهور وقت آمریکا صورت گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha