۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۲۱
کد خبر: 85342698
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

متهم کلاهبرداریهای سریالی در مشهد دستگیر شد

۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۲۱
کد خبر: 85342698
متهم کلاهبرداریهای سریالی در مشهد دستگیر شد

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: متهم به ۲۳ فقره کلاهبرداری از کسبه در مشهد که رسید پرداخت جعلی ارائه می‌کرد، با تلاش ماموران کلانتری امام رضا(ع) دستگیر شد.

سرهنگ احمد نگهبان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی گزارش کلاهبرداری های سریالی از کسبه در هسته مرکزی شهر با رسیدهای جعلی، موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری امام رضا(ع) قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی اظهارات یکی از شکات که شاگرد یک مغازه نقره فروشی در محدوده خیابان سرشور است، مرد جوان با ظاهری شیک خودش را پزشک معرفی کرده و با نشان دادن کارت طبابت و جلب اعتماد، یک حلقه انگشتر فیروزه و یک تسبیح نفیس را به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال انتخاب و وجه آن را کارت به کارت کرده و تصویر رسید پرداخت وجه را به وی نمایش داده بود.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: این فرد پس از خارج شدن خریدار از مغازه متوجه شد که کلاهبرداری شده و مبلغ به حساب واریز نشده است.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری امام رضا(ع) پس از بررسی اظهارات مالباخته ها و تصاویر به‌دست آمده از دوربین های مداربسته، مخفیگاه متهم را در یک سوئیت آپارتمان شناسایی کردند.

سرهنگ نگهبان افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از هماهنگی های لازم قضایی در اقدامی ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از محل، اموال وی را کشف کردند.

وی ادامه داد: متهم ۳۵ ساله پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های به عمل آمده و مواجهه با مالباخته ها به ۲۳ فقره کلاهبرداری از کسبه با رسید جعلی در سطح شهر مشهد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تاکنون هفت مالباخته شناسایی و تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

نگهبان از شهروندان خواست تا با فعال سازی سامانه پیامک حساب بانکی از انجام هرگونه تراکنش بانکی و دریافت یا برداشت از حساب مطلع شوند و قبل از تحویل کالا، مطمئن شوند که این پیامک از سوی بانک و با سرشماره بانک ارسال شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha