انتقام عملیات تروریستی کرمان را خواهیم گرفت/ رژیم صهیونیستی راه فرار ندارد

تهران ـ ایرناـ تحلیل‌گر مسائل سیاسی با اشاره به حادثه تروریستی در کرمان، گفت: دشمنان که از مرزهای امنیتی ما عبور و به صفوف ملت ما حمله کردند، باید بدانند هیچ راهی برای فرار نخواهند داشت.

حسین کنعانی مقدم تحلیل‌گر مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا، با اشاره به حادثه تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان، ضمن تسلیت به مردم ایران، گفت: سیل خروشان مردم در کرمان جهت تجدید میثاق با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نشان داد که مکتب حاج قاسم همچنان ادامه دارد و ترس و واهمه‌ای از دشمنان ندارند و جان بر کف در مسیر انقلاب درحال حرکت هستند، از این رو سیل خروشان آنها تبدیل به زلزله‌ای خواهد شد که رژیم صهونیستی و هم پیمانان او همانند آمریکا را در هم خواهد نوردید.

وی با تاکید براینکه انتقام سخت در راه است، افزود: شجره طیبه‌ای که سردار شهید ما سلیمانی در غرب آسیا رقم زد، همچنان با خون شهیدان آبیاری می‌شود و این قدرت مقاومت روز به روز گسترده‌تر خواهد شد.

تحلیل‌گر مسائل سیاسی تصریح کرد: دشمنان که از مرزهای امنیتی ما عبور و به صفوف ملت ما حمله کردند باید بدانند وعده خدا حتمی است و قطعا رژیم صهونیستی نابود خواهد شد.

کنعانی مقدم در خصوص نقش رژیم صهونیستی در عملیات شب گذشته بیروت که منجر به شهادت معاون سیاسی حماس شد و امروز نیز عملیات تروریستی دیگر در کرمان را انجام داد، افزود: وقتی در میان نبرد شکست می‌خورند دست به عملیات تروریستی می‌زنند. دشمن(اسرائیل) شکست خورده و با این اقدامات تروریستی در کرمان هیچ راهی برای فرار نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، بعد از ظهر چهارشنبه صدای انفجاری در مسیری که منتهی به گلزار شهدای کرمان است شنیده شد. رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که در اثر این انفجارها، تاکنون ۱۰۳ شهید و ۱۴۱ مجروح شده‌اند.

آماده‌باش مراکز بیمارستانی کرمان

وی همچنین از آماده‌باش همه مراکز درمانی و بیمارستانی استان کرمان به دلیل وقوع انفجار در محل حادثه برگزاری چهارمین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی خبر داد.

تکذیب شهادت فرمانده ارشد سپاه در کرمان

در پی ۲ انفجار تروریستی در کرمان، برخی اکانت‌های اسرائیلی مدعی شدند در این انفجار یکی از فرماندهان ارشد سپاه کشته شده است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این خبر کذب بوده و هیچ کدام از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در حوالی منطقه انفجار حضور نداشته‌اند.

هویت برخی از مجروحان مشخص نیست

رئیس مرکز اورژانس کرمان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: شماری از مجروحان حالشان وخیم است و تعدادی هم مجهول الهویه هستند.

به گزارش ایرنا درحالی که مسئولان شمار انفجارهای تروریستی در مسیرهای گلزار شهدا را ۲ مورد اعلام کرده اند، برخی منابع غیرموثق این تعداد را بیشتر اعلام کرده اند.

مسئولان استان تاکنون در این باره اظهارنظر قطعی نکرده اند.

بیمارستان های کرمان به حالت آماده باش درآمده اند و آمادگی برای انتقال مجروحان بدحال به تهران یا دیگر شهرها فراهم شده است.(گزارش لحظه به لحظه ایرنا از حادثه تروریستی کرمان را اینجا بخوانید)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha