استاندار: کرمانشاه در شاخص های مد نظر دولت موفق عمل کرده است

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسه مشترک اخیر استانداران با هیات دولت گفت که (مسوولان) کرمانشاه تاکنون در شاخص‌های مدنظر دولت موفق عمل کرده است.

محمدطیب صحرایی چهارشنبه شب در شورای اداری استان کرمانشاه که در سرسرای فرمانداری هرسین اظهار کرد: از جمله موفقیت های کرمانشاه بهبود آمار بیکاری در استان است؛ مردم منطقه از شایستگی زیادی برخوردارند و آمارهای اعلام شده در زمینه اشتغال فرصتی برای آنها است، اکنون نرخ بیکاری در کرمانشاه کاهش یافته و نسبت به میانگین کشور قابل قبول است.

وی همچنین با تسلیت حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنانمان که زائر مزار حاج قاسم بودند گفت: دشمن از مکتب شهید سلیمانی هم وحشت دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی تلاش می‌کنند که جامعه اسلامی را به خواب غفلت فرو ببرند، گفت: دشمنان ما در اتاق فکر خود هزاران طرح و برنامه برای ایجاد خرابکاری در کشور انجام می‌دهند و متاسفانه گاهی اوقات یک طرح هم به سرانجام می‌رسد.

استاندار: کرمانشاه در شاخص های مد نظر دولت موفق عمل کرده است

استاندار کرمانشاه با اشاره به اختلال چند روز پیش در سامانه سوخت کشور اظهار کرد: دشمن گاهی اوقات در قالب نفوذ و هک در سامانه سوخت و امروز در قالب عملیات تروریستی به جان و مال مردم ایران حمله می‌کند.

استاندار کرمانشاه همچنین به جلسه مشترک این هفته استانداران با هیات دولت اشاره کرد و گفت: استان کرمانشاه تاکنون در شاخص‌های مد نظر دولت موفق عمل کرده و در پیگیری موضوعات مختلف به عنوان یکی از مجموعه‌های موفق معرفی شد.

او با تاکید بر اینکه نباید به این موفقیت های دل بست افزود: ما تا قله فاصله زیادی داریم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب در مسیر رسیدن به قله خستگی، توقف و ناامیدی معنایی ندارد.

استاندار: کرمانشاه در شاخص های مد نظر دولت موفق عمل کرده است

عزت ایران اسلامی مرهون مشارکت بالا در انتخابات است

استاندار کرمانشاه در ادامه موضوع انتخابات پیش روی اسفند ماه را مطرح کرد و گفت: هر کس عزت و کرامت ایران را می‌خواهد باید در تعیین سرنوشت آن ایفای نقش کند؛ مردم به سهم خود حضور معنادار و مثبت در فضای اثرگذار انتخابات خواهند داشت و مسوولان نقش مهمی در این عرصه دارند، مبادا با غفلت و بی‌توجهی خللی در روحیه و فکر مردم ایجاد کنیم.

وی همچنین به سرکشی یک روزه خود از طرحهای مختلف هرسین اشاره و اظهار کرد: تعریض خیابان مرکزی هرسین به عنوان یک مطالبه مهم مردمی مورد رسیدگی قرار می گیرد.

صحرایی با بیان اینکه بافت فرسوده هرسین خطراتی را ایجاد کرده است، افزود: کارگروهی با مسوولیت فرماندار تشکیل خواهد شد و طی دو ماه آنچه تاکنون در زمینه مطالعات و ایده بوده جمع‌بندی می‌شود که فضای روشنی را برای حل این مسئله ایجاد کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha