مجلس سنای پاکستان خواستار اشد مجاز برای عاملان جنایت تروریستی در کرمان شد
صادق سنجرانی، رئیس مجلس سنا (راست) میرزا آفریدی، نایب رئیس مجلس سنا (چپ)

اسلام‌آباد - ایرنا - رئیس و نایب رییس مجلس سنای پاکستان در پیام های جداگانه، انفجارهای تروریستی در گلزار شهدای کرمان را به شدت محکوم و اعلام کردند که عاملان این جنایت ضدبشری باید به اشد مجازات برسند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی پارلمان پاکستان، محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای این کشور در بیانیه‌ای حادثه تروریستی کرمان را محکوم و مراتب تسلیت و همدردی خود را با جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده‌های قربانیان اعلام کرد.

وی در پیام خود افزود: اقدامات تروریستی در همه اشکال و ظواهر و در شدیدترین وجه ممکن محکوم است و ما در این برهه سخت و اندوهناک در کنار ملت و دولت ایران هستیم.

سنجرانی جنایت تروریستی در گلزار شهدای شهر کرمان را نتیجه اقدامات بزدلانه و ضدبشری تروریست‌ها توصیف کرد و افزود: عاملان این حادثه باید به اشد مجازات برسند.

میرزا محمد آفریدی نایب رئیس مجلس سنای پاکستان نیز در پیامی جداگانه انفجارهای تروریستی در کرمان را محکوم و اعلام کرد: ما با برادران و خواهران ایرانی خود همدردی و اعلام همبستگی می کنیم.

سناتور اسحاق دار رئیس جناح حاکم و سناتور وسیم شهزاد رئیس جناح اپوزیسیون در مجلس سنای پاکستان نیز طی پیام‌هایی با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران ابراز همدردی و حادثه تروریستی کرمان را به شدت محکوم کردند.

وزارت امور خارجه پاکستان هم چهارشنبه شب در بیانیه‌ای جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان را به جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت و تاکید کرد: تروریسم یک تهدید برای صلح و امنیت منطقه‌ است و با این معضل باید از طریق همکاری‌های منطقه‌ای و دوجانبه مقابله شود.

ساعاتی پس از جنایت خونین در گلزار شهدای شهر کرمان نخست وزیر پاکستان، وزیر امور خارجه و رئیس مجلس این کشور طی پیام‌های جداگانه این حادثه تروریستی را به شدت محکوم و با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران ابراز همدردی کردند.

به گزارش ایرنا، حادثه تروریستی روز گذشته گلزار شهدای کرمان تاکنون ۹۵ شهید و ۲۱۱ مجروح تحت درمان در بیمارستان ها داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha