۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85343544
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پیام تسلیت مسئولان گلستان در پی حادثه تروریستی کرمان

گرگان- ایرنا- مسئولان استان گلستان از جمله نماینده ولی‌فقیه، استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد و مدیرکل آموزش و پرورش با صدور پیام‌های جداگانه‌، حادثه تروریستی کرمان را به هم‌وطنان و خانواده این شهدا تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا، نماینده ولی‌فقیه در گلستان در پیامش نوشت: دشمنان با اقدام تروریستی در ایام سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی می‌خواستند ضرب شست نشان دهند اما این کارها نه‌تنها به جایگاه شهید سلیمانی ضربه‌ای وارد نمی‌کند بلکه باعث تقویت جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی می‌شود.

در پیام آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی آمده است: این حمله تروریستی، بار دیگر نمایش اقدام رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عزت ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند.

استاندار گلستان هم در پیامی اظهار کرد: حادثه کوردلانه و حقیرانه تروریستی کرمان در سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقدامی بزدلانه بود که به‌شدت محکوم می‌گردد.

علی‌محمد زنگانه در این پیام عنوان کرد: ‌تردیدی نیست که دستگاه‌های امنیتی، نظامی، انتظامی و اطلاعاتی کشور با اشراف کامل عاملان این حادثه تروریستی را به‌سرعت شناسایی خواهند کرد و آنان را به جزای اعمال پلید خود خواهند رساند.

وی خاطرنشان کرد: به‌طورقطع سرمنشا این اقدام تروریستی جرثومه فساد جهانی یعنی رژیم کودک کش صهیونیستی است که به‌زودی با پاسخ کوبنده فرزندان میهن شریفمان روبرو خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز ضمن تسلیت شهادت شماری از هم‌وطنان در پی اقدام کوردلانه تروریستی در حاشیه برگزاری چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در پیامی اظهار کرد: اقدام تروریستی ننگین و خون‌بار و شهادت و مجروح شدن شماری از هم‌وطنان عزیزمان آن‌هم در سالگرد شهادت ذوالفقار ولایت و مالک اشتر زمان سردار سلیمانی، داغی به دلمان نشاند و ایران اسلامی را به سوگ نشاند.

الهام متین در این پیام نوشته است: هنوز سخنان پیر جماران و امام انقلاب در گوش و جانمان زنده است که فرمودند: بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از ‌مرگ نمی‌ترسیم. ما پیرو مکتب سیدالشهدا، مکتب سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و حضرت فاطمه زهرا (س) هستیم.

سید رضا نظری مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گلستان با صدور پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، شهادت جمعی از هم‌وطنان و دوستداران سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و بیان کرد: شهادت مظلومانه تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان در اقدام تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، همه ملت ایران را داغدار کرد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام ناجوانمردانه که تصویری واضح از ضعف و خواری دشمنان ایران اسلامی است، نمی‌تواند ملت بزرگ ایران را از ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی بازدارد و به اذن الله، انتقام سختی در انتظار دشمنان ملت ایران خواهد بود.

به گزارش ایرنا، دشمنان کوردل عصر روز گذشته (چهارشنبه) هم‌زمان با مراسم چهارمین سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی، در جمع زائرانی که پیاده به سمت گلزار شهدا درحرکت بودند، انفجار تروریستی انجام دادند و زنان، مردان و حتی خردسالان را به خاک و خون کشیدند.

امروز در سراسر ایران اسلامی عزای عمومی است و در استان کرمان به مدت سه روز عزای عمومی اعلام‌شده است.

شمار شهدای این حادثه تروریستی تاکنون ۸۴ و مجروحان آن ۲۸۴ نفر اعلام‌شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha