۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85345204
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دوستانمان همیشه حاضرند

۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴
کد خبر: 85345204
دوستانمان همیشه حاضرند

گرگان-ایرنا- تعدادی از دانش آموزان گرگانی روز شنبه ضمن اعلام انزجار از اقدام تروریستی کرمان و به شهادت رساندن کودکان و نوجوانان دانش‌آموز با شعار «دوستانمان همیشه حاضرند » بر سر دشمنان استکبارگر و عمله‌های تکفیری، سلفی و داعشی آنان فریاد کشیدند.

به گزارش ایرنا، یسنا ساورعلیا یکی از دانش آموزان دبیرستانی گرگان گفت: شهدای حادثه تروریستی کرمان برای نسل ما الگوهای بصیرت خواهند بود.

وی اظهار کرد: عشق و علاقه به شهید حاج قاسم سلیمانی سن و سال نمی‌شناسد و همه ما دانش آموزان مکتب این شهید هستیم که تلاش می‌کنیم در راه او گام برمی‌داریم.

امیرحسین حاج‌حسینی یکی از دانش آموزان مقطع ابتدایی گرگان هم گفت: این دانش آموزان شهید الگوی ما کودکان و نوجوانان هستند و نام آن‌ها تا همیشه در ذهن ما باقی خواهد ماند.

وی اظهار کرد: این دانش آموزان از همیشه شاداب‌ترند چرا که ورود به بهشت آرزوی هر انسانی است و این دانش‌آموزان هم به آرزوی خود رسیدند.

محمدطاها شاهدزاده هم در این‌ارتباط گفت: حاج قاسم الگوی همه ما بچه‌هاست و آرزو داریم همانند ایشان شهید شویم و چه زیبا دوستان هم سن و سال ما به این آرزو رسیدند.

وی افزود: این دوستان شهید ما تا همیشه در کنار ما به‌عنوان الگوهای واقعی حضور خواهند داشت و مسیر درست را به ما نشان خواهند داد.

وی بیان کرد: معلمان، دانش‌آموزان، مادران، پدران، کودکان و نوجوانان کشور برای از دست دادن این دانش‌آموزان عزاداریم اما اطمینان داریم که راه حاج قاسم و دوستان شهیدمان را تا آخر ادامه خواهیم داد.

۲ انفجار تروریستی و انتحاری عصر چهارشنبه هفته گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان و در جریان مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ۹۱ شهید برجا گذاشت و ۲۸۴ نفر نیز مجروح شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha