واکنش همسر شهید مدافع حرم به حادثه تروریستی کرمان؛‌ ما را از شهادت نترسانید+فیلم

گرگان- ایرنا- همسر شهید مدافع حرم گلستانی مصطفی خوش‌محمدی نسبت به حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان در سالروز شهادت سردار سلیمانی واکنش نشان داد و خطاب به دشمنان گفت: ما را از شهادت نترسانید.

به گزارش ایرنا، فاطمه چاووشی در حاشیه همایش تبیین ابعاد حقوقی و بین‌المللی ترور سردار سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حادثه تروریستی کرمان موجب تاسف و تاثر ما شد و به دشمنان و عوامل این حادثه اعلام می‌کنیم هر چه ما را بکشید ملت ما بیدارتر می شود.

وی ادامه داد: با شهادت بزرگانی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی، شهدای مدافع حرم، شهدای غیرت، شهدای حادثه تروریستی کرمان و دیگر شهدا، بصیرت و بیداری ملت ما بیشتر می‌شود و آلودگی و نحسی تا ابد برای دشمنان اسلام باقی خواهد ماند.

همسر شهید مدافع حرم مصطفی خوش‌محمدی گفت: ما را از شهادت نترسانید، شهادت آرزوی دیرینه ما است و نهال انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری و مستحکم می‌شود و به صاحب اصلی خود حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد.

شهید خوش محمدی مرداد ماه سال ۱۳۹۶ در عملیات مستشاری در منطقه‌ای در مرز مشترک سوریه و عراق در راه دفاع از حرم آل الله و نبرد با تروریست‌های تکفیری- وهابی داعش به همراه جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی از جمله محسن حججی به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha